Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
marinadriana - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


marinadriana

Inregistrat la: 03 Sep 2009
Offline Ultimul click: Mar 18 2011 09:58 PM
-----

Topicele mele

probleme pfa

18 March 2011 - 07:56 PM

Mentionez ca nu stiu foarte multe despre contabilitate si vreau sa invat pt ca am terminat facultatea in domeniu. Va cer ajutorul dumneavoastra, cei/cele cu experienta, pt un amic, dar si pentru mine. Are PFA, infiintata in august 2010 specializata in vanzarea cu amanuntul de produse alimentare si nealimentare. Stiu ca in cazul pfa-urilor, contabilitatea se tine in partida simpla. De cand a inceput activitatea. luna septembrie, a scos doar cateva Z-uri..avand diverse motive. Din luna octombrie si pana astazi nu are actele in regula din cauza faptului k nu a inregistrat pe casa de marcat vanzarile efectuate. Ce poate face in conditiile in care are un teanc de facturi in care predomina produse alimentare?

Cometa SQL