Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
maddy_popy - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


maddy_popy

Inregistrat la: 13 Sep 2009
Offline Ultimul click: Nov 02 2012 02:17 PM
-----

Topicele mele

rectificare state de plata si declaratii?

18 January 2011 - 06:31 PM

Buna seara,
In anul 2009, luna noiembrie s.a desfacut contractul de munca unei angajate prin art.55 lit.b. Aceasta, dupa cateva luni s.a prezentat la sediul Itm si a incercat sa isi inchida cartea de munca insa nu a putut din cauza ca stattele de plata erau depuse ba pe 8 ore , ba pe 5 ore ba pe 6 ore. Asa ca a facut o sesizare la ITm. Si vorbim de state din 2007 , 2008 . 2009.
Initial angajata a avut un contract de munca pe 8 ore, iar in luna urmatoare s-a facut act aditional prin care s.a modificat durata la 5 ore. insa statul de plata a fost depus pe 6 ore, sau 5 sau 4 ......in mod aleatoriu. Inspectorii Itm , de altfel fara chef de harta, au incercat sa ne explice ca trebuie sa rectificam situatia. si pe buna dreptate. insa nu au precizat cum. Si acum vine intrebarea mea....cum pot eu sa reglez aceasta situatie? facand state rectificative si declaratii rectificative pt aceasta perioada, sau acte aditionale?
Imi cer scuze daca nu am scris unde trebuie, insa sincer sunt disperata pt ca pana joi dimineata trebuie rezolvata aceasta situatie si chiar nu stiu cum .
Va multumesc

inregistrare tva stoc marfuri

07 January 2011 - 09:36 PM

Buna seara,
va scriu sperand sa rezolv o dilema pe care o am in legatura cu tva-ul. In iulie 2010, controlul fiscal a detreminat ca societatea comerciala a depasit plafonul de tva din decembrie 2008, eu preluand firma in iunie 2009. pentru luna decembrie 2008 anul 2009 si prima jumatate a anului 2010, s-a stabilit baza de tva de plata, doar colectat platindu-se penalitati, amenzi si toate cele.
Intrebarile mele sunt:
a) amenzile si penalitatile, precum si tva platit in urma controlului in ce cont le inregistrrez? eu le-am inregistrat in 6588 nedeductibile insa nu stiu daca e corect, avand in vedere ca tva-ul este aferent si vanzarilor din anii anteriori.
b)societatea comerciala are ca si cod caen vanzarea de marfuri cu amanuntul catre populatie. Deci am 371 si 378. Am rugamintea daca ati putea sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru inregistrarea in 4428 a stocului de marfa, de la data la care a devenit platitor de tva.
sold 371= 350.000 ron
sold 378_69000 ron

societatea devine platitoare de tva cu drepturi depline la 1 septembrie 2010.


Va multumesc

declaratii si alte acte pentru pfa

19 March 2010 - 01:25 PM

Buna ziua, va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: vreau sa imi infiintez un pfa, de altfel deja am dosarul facut, si as vrea sa stiu ce documente imi trebuiesc pentru a putea tine contabilitatea la acest pfa si ce declaratii trebuiesc depuse la Administratia Fnanciara.
Va multumesc anticipat

Cometa SQL