Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
stoman - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


stoman

Inregistrat la: 17 Sep 2009
Offline Ultimul click: May 06 2014 03:40 PM
-----

Topicele mele

completare date in CIM

06 May 2014 - 01:31 PM

Buna ziua,

Va rog sa ma lamuriti asupra urmatoarelor probleme:

J. Salariul:

1. Salariul de baza lunar brut este de _____ (___________) lei.
2. Alte elemente constitutive:

a) sporuri __________________

b) indemnizatii ______________

b1)prestații suplimentare în bani________________________________________

b2)modalitatea prestațiilor suplimentare în natură__________________________

c) alte adaosuri ______________

Ce ar trebui scris la subpunctul 2 - alin. a) - c)?

Unde ar trebui trecuta in CIM decontarea deplasarilor interne si externe?

Multumesc.

penalitati - PFA vs. SC

21 December 2012 - 01:03 PM

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea problema:

O PFA a semnat un contract de prestari servicii cu o societate comerciala.

Societatea comerciala urmeaza a plati penalitati pentru intarzierea platii catre PFA.

Intrebarea este daca penalitatile incasate de PFA sunt venit impozabil, dar pentru societate sunt considerate cheltuieli deductibile?

proces verbal de receptie partiala a lucrarilor

25 January 2012 - 01:58 PM

Buna ziua,
Sunt asociat unic intr-o societate cu raspundere limitata.
Sediul social este la domiciliul meu in baza unui contract de comodat.
Am facut niste amenajeri in regie proprie in spatiul stabilit ca sediu social .
Respectiv am cumparat vata minerala, lambriu, parchet, vopsea etc Pentru moment am izolat tavanul si am montat lambriu. Lucrarea de amenajare nu e finalizata. Materialele le-am cumparat cu factura de la magazin si manopera am realizat-o eu impreuna cu fiul meu ( gratuit).
Am inteles ca, pentru a amortiza in contabilitate materialele cumparate ar trebui sa fac un proces verbal de receptie partiala a lucrarilor.
Am gasit niste modele in care exista un prestator si un beneficiar.
In cazul meu eu sunt si prestatorul si reprezentantul beneficiarului.
Cum as putea rezolva aceasta problema?
Va rog sa-mi transmiteti un model de proces verbal pentru aceasta situatie.
Cu multumiri

Reclamatie calitativa – import intracomunitar

17 September 2009 - 03:43 PM

In anul 2008 am realizat un import din Anglia de produse industriale consumabile in vederea revanzarii. Produsele au fost livrate unui client intern in baza unei facturi interne.

Atat factura externa cat si cea interna au fost achitate.

In anul 2009 clientul intern reclama ca marfa nu este conform cerintelor si apeleaza la societatea noastra pentru solutionarea reclamatiei.

Mentionam ca rolul societatii noastre a fost de preluare a produselor reclamate de la client si expediere pentru retestarea produselor la furnizorul extern si nu am emis nici un document extern.

Furnizorul extern a testat marfa, a refacut-o si a returnat-o catre noi, insotita de o factura noua cu aceeasi valoare initiala a livrarii din 2008.

In noua factura s-a mentionat ca aceasta marfa inlocuieste marfa din factura initiala, ca s-a emis un „credit note” pentru valoarea din factura din 2008 si se emite aceasta noua factura.

Intrebare: Care este regimul acestei noi facturi din punct de vedere al TVA si al declaratiei de achizitii intracomunitare si daca se impune vreo masura noua din punct de vedere contabil pentru societatea noastra importatoare?

Va multumesc pentru sprijin!

Cometa SQL