Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Claudiu P - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Claudiu P

Inregistrat la: 20 Oct 2009
Offline Ultimul click: Oct 20 2009 09:52 PM
-----

Topicele mele

Achizitie din SUA / Emitere facturi

20 October 2009 - 09:52 PM

Buna ziua,

Vreau sa achizitionez din SUA un produs, echipament electronic (50buc). Firma din Romania este platitoare de TVA. Cum mi se va emite aceasta factura? Ce trebuie sa fie specificat pentru a putea fi introdusa in contabilitate? Taxele de transport vor fi trecute pe aceeasi factura, sau o sa obtin o alta factura de la firma de curierat?
Tin sa precizez ca aceste produse urmeaza sa fie vandute mai departe unei firme din Romania, platitoare de TVA.

O sa am nevoie de alte acte pentru a face aceasta operatiune (licenta de import, aprobare pentru revanzare)?

Trebuiesc platite taxe vamale?

Multumesc.

Claudiu.

Cometa SQL