Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
yullya - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


yullya

Inregistrat la: 28 Oct 2009
Offline Ultimul click: Nov 12 2009 08:16 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Completare RJIP

02 November 2009 - 09:39 PM

Cod caen 4619(Intermedieri in comertul cu produse diverse)
Nu sunt platitor de TVA
Activitatea o desfasor din 2008 - am platit impozitul 6% de pe 2008 in 2009 dupa ce am completat declaratia care trebuia(nu mai retin acum nr...cred ca e 220)
Sunt inregistrata si la Reg comertului.
Sunt Consultant financiar credite IMM

In topicul:Completare RJIP

28 October 2009 - 09:20 PM

Buna!!! Sunt noua pe acest forum si va rog sa ma ajutati. Am un PFA din 2008 cu retinere la sursa 10%. Pe 2009 am achitat impozitul-diferenta de 6%. Mi-am cumparat un Registru Jurnal de Incasari si Plati acum in septembrie 2009. Stiu ca trebuie numerotat si legat. Trebuie sa il inregistrez undeva??? Nu am trecut nimic in el pentru ca nu stiu cum trebuie sa procedez. Trebuie sa inregistrez totul de la inceputul anului sau de cand am achizitionat Registrul Jurnal de Incasari si Plati??? Mentionez ca sunt la o banca in contract de colaborare. Plata o primesc pe un borderou emis de catre banca in care este specificat ca se opreste 10%(sunt trecute ambele sume cu si fara cei 10 %). Eu eliberez la randul meu o factura unde scriu suma cu cei 10% si primesc pe card suma fara cei 10%. Trimit la Bucuresti factura albastra cu 2 exemplare din borderou si primesc inapoi un borderou semnat si stampilat. Trebuie sa trec in Registru Jurnal de Incasari si Plati factura rosie?...Sau borderoul?...Atunci factura rosie ce fac cu ea??..Ramane la cotorul facturierului???...Ce cheltuieli pot trece si din ce data??? Pot trece cheltuieli din ianuarie2009 sau aprilie2009 chiar daca am achizitionat Registul Jurnal de Incasari si Plati in septembrie2009???...Facturile rosii de anul trecut(2008) unde le trec/inregistrez???...Ajutati-ma va rog cu aceasta problema!!!......Multumesc frumos.

Cometa SQL