Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
SOFYA - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


SOFYA

Inregistrat la: 05 Jan 2010
Offline Ultimul click: Jan 03 2011 12:00 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:vanzare SRL

25 May 2010 - 10:28 AM

Vezi postareamarias, la May 24 2010, 02:13 PM, a spus:

buna ziua;
as dori cateva informatii in legatura cu cedarea partilor sociale. Daca exista doi asociati in cadrul societatii, iar cel care cedeaza partile sociale este si administrator ( in cazul acesta va prelua si aceasta calitate), ce documente sunt necesare? Mentionez ca sociatatea nu a avut niciodata activitate ( este infiintata in anul 2005, nici macar stampila nu are) iar declaratiile au fost depuse doar la finante pana in ianuarie 2009. Afecteaza in vreun fel cedarea partilor sociale? se poate face acest lucru? si daca da, cam la ce suma se ridica taxele?

o alta intrebare este : in cazul in care se decide inchiderea societatii, acest lucru se poate face avand in vedere ca declaratiile nu au fost depuse? ( declaratiile nu au mai fost depuse din cauza forfetarului).

In privinta cedarii partilor sociale este bine sa iei legatura cu un jurist care poata sa-ti spuna ce documente trebuiesc.
In privinta inchiderii firmei cu siguranta iti trebuie certificat de la Administratia Financiara si nu il primesti decat dupa ce platesti amenda pentru nedepunere declaratii si dupa plata impozitului minim pentru 2009 = 2200 ron si pe 2010 pentru perioada anterioara depunerii cererii de lichidare la Reg.Comertului.

Cometa SQL