Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
antonia08 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


antonia08

Inregistrat la: 31 Jan 2010
Offline Ultimul click: Mar 12 2010 11:28 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:club sportiv

31 January 2010 - 02:27 PM

Imi poate spune si mie cineva, va rog, daca trebuie NIR pentru orice factura indiferent de activitatea desfasurata? Eu am un club sportiv si am achizitionat cateva articole sportive dar nu am stiut de acest NIR. Cine trebuie sa il faca? Si inca ceva: notele explicative cine trebuie sa le intocmeasca? Multumesc

In topicul:ONG - Contabilitate

31 January 2010 - 01:00 PM

Buna ziua,
Se pare ca nelamuriri legate de contabilitatea unui ong am si eu si sper sa ma ajutati si pe mine cu cateva lamuriri. Am citit aici pe forum diverse lucruri si sincera sa fiu sunt in ceata de tot. Am si eu un club sportiv de arte martiale (suntem 3 persoane care am infiintat acest club: presedinte, vicepresedinte si secretar) pe care l-am infiintat in 2008. La sfarsitul anului 2008 am mers cu registrul de casa (pe care l-am facut eu) la un contabil care mi-a facut bilantul, iar cu acesta tot contabilul a mers la financiar unde l-a inregistrat. Sunt multe lucruri pe care le-am citit aici pe care eu nu le-am facut si nici contabilul respectiv nu mi-a zis daca ar mai fi necesare alte acte. Pentru anul 2009 am dus la fel ca si anul trecut registrul de casa, de data aceasta la o firma de experti contabili si nici aici nu mi s-a spus ca ar mai trebui vreo ceva. Urmeaza ca in februarie sa faca bilantul caci trebuie sa apara nu stiu ce program. Am vazut ca zicea cineva ca trebuie angajat un contabil. Eu nu am asa ceva. Cel care mi-a facut pt 2008 l-am platit la negru pt ca nu mi-a dat nici o chitanta, de aceea am ales ca incepand cu 2009 sa merg la o firma pt a primi si justificare la banii pe care ii dau. Sper sa ma poata ajuta cineva cu mai multe lamuriri sau sa imi spuna exact ce acte ar trebui sa mai fac. Cu cat incerc sa aflu mai multe legate de acest lucru cu atat apar mai multe intrebari.
Va multumesc.

Cometa SQL