Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
safir - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


safir

Inregistrat la: 01 Feb 2010
Offline Ultimul click: Feb 01 2010 08:38 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:diverse probleme - Case de marcat

01 February 2010 - 10:48 AM

suntem la inceput cu casa de marcat..si va rog mult daca se poate sa-mi raspunde-ti la niste nelamuriri.
- am inteles ca pentru fiecare produs trebuie sa introducem un cod.in general noi producem si vindem, pentru o singura persoana, o intreaga garnitura de mobilier nu doar o bucata(ex:o bucatarie intreaga,nu doar un dulapior) .intrebarea este: codurile trebuie sa le punem pe fiecare buc(noptiera,polita,dulap, usaetcetc) in parte sau pe intreaga garnitura(.mobilier magazin, mob. bucatarie, mob.birou etc). tinand cont ca mobila este pe comanda...unii clienti au cerinte care nu se incadreaza in "general"....de exemplu o aplicatie pe perete care e doar decorativa.
- a doua intrebare este legata de preturi.Acestea le batem pe loc, in momentul eliberarii bonului sau trebuie trecute de la inceput, alaturi de coduri si apar automat?

Cometa SQL