Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Official Fan Club Michael - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Official Fan Club Michael

Inregistrat la: 21 Feb 2010
Offline Ultimul click: Feb 23 2010 02:18 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Declaratii fiscale pentru ONG-uri

23 February 2010 - 02:18 PM

noi nu am inscris ONG-ul la registul comertului, ci doar la administratia financiara. Am primit doar un CIF (o hartie A5 verde) cu un nr de 8 cifre. Trebuia inscrisa si la Registrul comertului sau doar la administratie? Eu nu mai inteleg nimic. Incasdari pe anul 2009 nu avem, suntel pe 0, in schimb avem o facura de aproximativ 230 lei in urma unor cumparaturi facute pt o donatie. Am vb acum cu o contabila si a spus ca tinand cont de faptul ca exista acea plata nu putem sa declaram ca nu am avut activitate si trebuie facuta situatie financiara. Pana cand trebuie depusa aceasta situatie si inca ceva. pe langa aceasta mai trebuie cumva depusa si declaratia 101 de care vb mai sus, daca da unde? La administratie sau la registru?
mutumesc anticipat

In topicul:Declaratii fiscale pentru ONG-uri

21 February 2010 - 07:16 PM

buna ziua. Am si eu o problema si nu stiu cum trebuie rezolvata. In noiembrie 2009 am infintat o asociatie nonprofit, mai exiact un fan club, in luna decembrie mi-a fost emis certificatul fiscal de la administratia financiara. Mentionez ca in anul 2009 nu am emis nici un fel de facturi si de asemenea apare me numele nostru doar o factura care am primit-o la un supermarket in momentul in care am achizitionat produse pe care le-am donat catre un orfelinat in luna decembrie.
Acum ma aflu in situatia in care nu stiu ce situatie financiara trebuie depusa avand in vedere ca nu am avut nimic pe anul 2009, unde si cand? Mai am inca o mare nelamurire. Aceasta situatie financiara trebuie sa includa si extrasul de cont, operatiiunile care se fac cu cardul, dobanzile platite catre banca lunar?
De asemenea daca trebuie depusa situatia financiara undeva trebuie semnata de un contabil autorizat sau o pot depune eu, in calitate de presedinte?
Va multumesc antcipat.

Cometa SQL