Buna ziua ! Am citit informatiile de pe site privind completarea fiselor de operatiuni diverse, dar nu sunt lamurita pe deplin. Eu nu am cheltuieli deductibile plafonat, dar am un calculator de amortizat, plus cheltuielile cu asigurarea de sanatate, care cuprind si o penalizare si care nu ar trebui inclusa la cheltuieli deductibile. Imi poate spune cineva daca pentru amortizare e suficient sa completez fisa de operatiuni diverse (fara jurnal) si daca da, ce scriu acolo - suma lunara pentru amortizare, iar totalul il iau in calcul la calcularea venitului impozabil (fara sa-l trec in RJIP) ? Pentru evidentierea cheltuielilor nedeductibile (penalizare CAS si suma platita pentru calculator ramasa neamortizata) trebuie sa completez un document cumulativ si daca, da, ce ar trebui trecut acolo ?
Respectivul calculator -de amortizat-mi-a fost furat, inainte de a se fi terminat perioada de amortizat. Pot sa continui sa inregistrez amortizarile, dat fiind ca a fost totusi o cheltuiala in scopul activitatii PFA ? Sau trebuie sa-l scot din registrul inventar. Am citit in lege ca inventarietea bunurilor se face cel putin anual -cum ar trebui sa arate un astfel de document de inventariere ?
Mai am o intrebare legata de fluctuatiile cursului de schimb dintre data facturarii si data intrarii banilor in cont. Trebuie inregistrate undeva si daca da, folosind ce fel de formular
Multumesc tuturor care ar putea sa ma lamureasca !
Amalia_b
Inregistrat la: 11 Mar 2010Offline Ultimul click: May 24 2010 06:01 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
