Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Amalia_b - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Amalia_b

Inregistrat la: 11 Mar 2010
Offline Ultimul click: May 24 2010 06:01 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Fisa de operatiuni diverse si Jurnal operatiuni diverse

15 May 2010 - 07:08 PM

Buna ziua ! Am citit informatiile de pe site privind completarea fiselor de operatiuni diverse, dar nu sunt lamurita pe deplin. Eu nu am cheltuieli deductibile plafonat, dar am un calculator de amortizat, plus cheltuielile cu asigurarea de sanatate, care cuprind si o penalizare si care nu ar trebui inclusa la cheltuieli deductibile. Imi poate spune cineva daca pentru amortizare e suficient sa completez fisa de operatiuni diverse (fara jurnal) si daca da, ce scriu acolo - suma lunara pentru amortizare, iar totalul il iau in calcul la calcularea venitului impozabil (fara sa-l trec in RJIP) ? Pentru evidentierea cheltuielilor nedeductibile (penalizare CAS si suma platita pentru calculator ramasa neamortizata) trebuie sa completez un document cumulativ si daca, da, ce ar trebui trecut acolo ?

Respectivul calculator -de amortizat-mi-a fost furat, inainte de a se fi terminat perioada de amortizat. Pot sa continui sa inregistrez amortizarile, dat fiind ca a fost totusi o cheltuiala in scopul activitatii PFA ? Sau trebuie sa-l scot din registrul inventar. Am citit in lege ca inventarietea bunurilor se face cel putin anual -cum ar trebui sa arate un astfel de document de inventariere ?

Mai am o intrebare legata de fluctuatiile cursului de schimb dintre data facturarii si data intrarii banilor in cont. Trebuie inregistrate undeva si daca da, folosind ce fel de formular

Multumesc tuturor care ar putea sa ma lamureasca !

Cometa SQL