Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
teoreama - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


teoreama

Inregistrat la: 30 Mar 2010
Offline Ultimul click: Nov 23 2011 09:42 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:OBIECTE DE INVENTAR

10 June 2010 - 03:22 PM

Vezi postareamihaela_cva, la Jun 10 2010, 03:07 PM, a spus:

riscul este sa platesti impozit pe profit 16% la valoarea lor, fie prin plus de inventar la cererea organului de control, fie prin nejustificarea cheltuielii. Poate si TVA daca se considera ca nu erau in scopul afacerii*obtinerii de venituri impozabile

Cheltuielile sunt justificate, mutarea in sediul nou, etc, si nu se fac achizitii inutile, sunt strict supravegheate, dar nu stiu cat de conform cu legislatia este.
Mai ales ca nu se va tine nici extracontabil evidenta, explicatia fiind ,, oricum nu le ia nimeni de acolo...."
si intr-adevar varianta plusului de inventar a fost si respunsul meu la aceasta problema, care insa nu a convins .
Din pacate nu prea sunt la zi cu legislatia contabila si nu am gasit un articol sau o amenda care se aplica in aceasta situatie.
Acest motiv m-a facut sa cred ca ar putea fi totusi permisa intrucat cel ce a propus, desi nu este contabil a spus ca de unde a plecat asa se lucra in contabilitate,...

Se intentioneaza sa se opereze astfel si cu echipamentele de protectie ale muncitorilor (cizme, salopete, etc.) si cu sculele, care este adevarat ca nu tin nici 6 luni.

In topicul:OBIECTE DE INVENTAR

10 June 2010 - 01:11 PM

Buna ziua.
Am o situatie interesanta.
In urma reorganizarii societatii s-a hotarat in vederea reducerii ,, hartogaraiei contabile" ca materialele si obiectele de inventar cu valoare de pana la 400 ron sa fie considerate in momentul achizitiei NESTOCABILE si sa fie trecute direct pe cheltuiala fara NIR, Bon consum etc ( pentru cele de natura obiectelor de inventar nu se va mai tine nici evidenta extracontabila).
In categoria aceasta sunt si birourile ( vreo 100 in toata cladirea) basca tot ce tine de accesorii, scaune , dulapuri, monitoare , etc. :frusty:

CARE SUNT IMPLICATIILE ?

Cometa SQL