Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
joe17 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


joe17

Inregistrat la: 20 May 2010
Offline Ultimul click: Oct 17 2010 02:37 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:achizitii intracomunitare / topic 2010

10 June 2010 - 01:21 PM

Vin cu o intrebare si astept ajutorul dvs.

Situatia e urmatoarea: doresc sa cumpar
produse din Anglia (pe SRL..import) , iar vanzatorul imi spune in oferta ca firmele cu Numar European TVA nu platesc TVA-ul, iar celor fara Nr. European TVA, li se adauga TVA la cumpararea produselor
. Eu doresc sa infiintez un SRL neplatitor de TVA. In cazul asta, fiind neplatitor, platesc pretul cu tot cu TVA firmei
din Anglia, sau fara?

Pot fi neplatitor de TVA si totusi sa obtin de la fisc un Numar European TVA (pentru ca dupa cate stiu, in interiorul UE nu se plateste TVA la import)???

Astept opinia dvs. Multumesc!

In topicul:infiintare societate

23 May 2010 - 06:54 PM

Nu ma poate ajuta nimeni cu un raspuns la intrebarile din ultimul post?

In topicul:infiintare societate

21 May 2010 - 11:19 PM

Seara buna! Merci mult pentru raspuns si pt toate informatiile. In legatura cu adaosul comercial, acesta trebuie declarat pentru fiecare produs, sau trebuie declarata o limita superioara, spre ex 50% pentru toate produsele? In cazul in care magazinul meu va avea ca obiect vanzarea de imbracaminte si as dori sa ofer promotii, trebuie sa schimb si pretul. Este dificil de realizat o astfel de modificare?

Merci frumos inca o data!

In topicul:infiintare societate

21 May 2010 - 01:35 PM

Nici o opinie??

Vezi postareajoe17, la May 20 2010, 09:43 AM, a spus:

Buna ziua! Am citit si am tot citit prin forumuri si am gasit o multime de variante despre costurile infiintarii unei firme (postate in diferite perioade).. Am simtit totusi nevoia, avand in vedere ca intentionez sa-mi deschid un magazin si sa infiintez un SRL cu obiect de activitate - comertul cu haine , sa vin sa va cer ajutorul si asteptam o varianta actuala, corecta a acestui demers.. Asa ca am urmatoarele nedumeriri:
1. Cat costa si cat dureaza infiintarea unui SRL cu acest obiect de activitate ?
2. Care sunt pasii necesari ce trebuie parcursi? (de la registrul comertului pana la ANAF..etc)
3. Care sunt actele necesare (o lista actualizata pt anul de gratie 2010, in care ne aflam) ce-mi trebuie ? (am auzit de act constitutiv, autorizatie de mediu, pompieri etc..astept varianta corecta)
4. Mai este necesara o autentificare la notariat, avocat pt aceste acte, sau le pot pune si eu la punct si depune personal la ONRC (filialal de judet)??
5. Daca SRL-ul il infiintez inainte de a inchiria spatiul comercial, ce pot folosi ca dovada de spatiu? Merge actul imobilului unde locuiesc? Se poate modifica ulterior acest detaliu si daca da, este dificila aceasta modificare?

Totodata, mai am niste nelamuriri : odata deschis SRL-ul , chiar daca nu am nici un angajat, nici macar pe mine, trebuie sa platesc cei 5,5 % la CAS obligatoriu? Dar la pensie, sau somaj?
Iar in cazul in care angajez personal, trebuie sa platesc 5,2% pt mine, ca angajator si 5,5% pt angajat? Mai trebuie platite si alte taxe pe an (in afara de astea si impozit)?

Si inca ceva : in momentul in care achizitionez marfa de peste granita, un stat UE, unde si cand platesc TVA-ul? Si cand si cum se recupereaza TVA-ul respectiv?

Si foarte important : daca spre ex. modific pretul de la o zi la alta, trebuie declarat acest fapt undeva? (primarie, fisc, sau e de ajuns ca se vede in contabilitate)? Exista un plafon al adaosului per produs in Romania?


Va multumesc anticipat, pentru ajutor si astept opinia voastra!

O zi placuta!

In topicul:infiintare societate

20 May 2010 - 08:43 AM

Buna ziua! Am citit si am tot citit prin forumuri si am gasit o multime de variante despre costurile infiintarii unei firme (postate in diferite perioade).. Am simtit totusi nevoia, avand in vedere ca intentionez sa-mi deschid un magazin si sa infiintez un SRL cu obiect de activitate - comertul cu haine , sa vin sa va cer ajutorul si asteptam o varianta actuala, corecta a acestui demers.. Asa ca am urmatoarele nedumeriri:
1. Cat costa si cat dureaza infiintarea unui SRL cu acest obiect de activitate ?
2. Care sunt pasii necesari ce trebuie parcursi? (de la registrul comertului pana la ANAF..etc)
3. Care sunt actele necesare (o lista actualizata pt anul de gratie 2010, in care ne aflam) ce-mi trebuie ? (am auzit de act constitutiv, autorizatie de mediu, pompieri etc..astept varianta corecta)
4. Mai este necesara o autentificare la notariat, avocat pt aceste acte, sau le pot pune si eu la punct si depune personal la ONRC (filialal de judet)??
5. Daca SRL-ul il infiintez inainte de a inchiria spatiul comercial, ce pot folosi ca dovada de spatiu? Merge actul imobilului unde locuiesc? Se poate modifica ulterior acest detaliu si daca da, este dificila aceasta modificare?

Totodata, mai am niste nelamuriri : odata deschis SRL-ul , chiar daca nu am nici un angajat, nici macar pe mine, trebuie sa platesc cei 5,5 % la CAS obligatoriu? Dar la pensie, sau somaj?
Iar in cazul in care angajez personal, trebuie sa platesc 5,2% pt mine, ca angajator si 5,5% pt angajat? Mai trebuie platite si alte taxe pe an (in afara de astea si impozit)?

Si inca ceva : in momentul in care achizitionez marfa de peste granita, un stat UE, unde si cand platesc TVA-ul? Si cand si cum se recupereaza TVA-ul respectiv?

Si foarte important : daca spre ex. modific pretul de la o zi la alta, trebuie declarat acest fapt undeva? (primarie, fisc, sau e de ajuns ca se vede in contabilitate)? Exista un plafon al adaosului per produs in Romania?


Va multumesc anticipat, pentru ajutor si astept opinia voastra!

O zi placuta!

Cometa SQL