Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
marianan - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


marianan

Inregistrat la: 08 Jun 2010
Offline Ultimul click: May 09 2013 10:50 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:tva prestari servicii intracomunitare

22 January 2013 - 03:15 PM

Buna,
Chiar nu stie nimeni??

In topicul:tva prestari servicii intracomunitare

16 January 2013 - 10:05 PM

Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema.Oricat as cauta si as citi pe forum nu reusesc sa o inteleg si sa o interpretez.
O societate de transport, platitoate de TVA si inscrisa in ROI.
In luna noiembrie una din masini este oprita de politia din Germania si bagata intr-un service.
Dupa ce fac verificarile service-ul german emite doua facturi:
1. o factura pe verificare si control in valoare de 100 euro+tva 19%=119 euro
2. o factura pe piesele ce necesitau schimbare si reparatie si manopera in valoare de 1000 euro+tva 19%=1190 euro
Total de plata pentru eliberarea masinii=1309 euro
Am raspuns celor de la service cu documentele ce atestau ca sunt platitor de TVA in Romania iar mi-au transmis un formular in limba germana pe care sa-l semnez, sa-l stampilez si sa-l returnez in original, dupa care mi-au retransmis facturile astfel:
1. factura pe verificare si control in valoare de 100 euro+tva 19%=119 euro au transmis-o la fel.
2.factura pe piesele ce necesitau schimbare si reparatie si manopera au refacut-o astfel:
a) o prima factura pe piese si manopera in valoare de 1000 euro cu tva 0
b) o a doua factura in valoare de 190 euro cu explicatia "kaution" si cu o precizare alaturata ca dupa ce documentul in limba germana va ajunge in original la ei, vor depune dosarul de recuperare la finantele germane si imi vor restituii suma de 190 euro in cateva saptamani.
Fac precizarea ca nu am putut pleca cu masina din service pana nu am achitat toti cei 1309 euro.Am trimis documentele si in doua saptamani mi-au restituit cei 190 euro asa cum au zis.
Problema mea este cum intregistrez aceste ultime doua facturi, una pe piese si manopera cealalta practic pe valoarea tva-ului acesteia.Se declara sau nu in 390,este sau nu achizitie intracomunitara de servicii,tinand cont de faptul ca eu am platit acest tva si ulterior l-am recuperat?
Daca ma puteti ajuta va multumesc!

Cometa SQL