Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Guttuso - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Guttuso

Inregistrat la: 30 Jun 2010
Offline Ultimul click: Jul 11 2015 06:54 PM
-----

Topicele mele

care sunt inregistrarile contabile?

17 October 2011 - 08:36 PM

in registrul de casa am urmatoarele inregistrari:
1. Plata factura stampila = 50 lei
2. Incasare factura intermedieri in comertul cu produse diverse = 4000 lei
12.09.2011 = 3950 lei
3. Bon fiscal - Plata combustibil = 100 lei
13.09.2011 = 3850 lei
4. Bf - Plata rechizite-imprimanta = 50 lei
5. Bf - Plata combustibil = 100 lei
15.09.2011 = 3700 lei
6. Incasare factura intermedieri in comertul cu produse diverse = 4000 lei
20.09.2011 = 7700 lei
7. Bf - Plata xerox = 200 lei
8. Ridicare numerar banca = 500 lei
25.09.2011 = 8000 lei
9. Plata salarii sept. = 1000 lei

Sold = 7000 lei


Banuiesc ca de aici urmeaza completarea registrului jurnal.
Ma puteti ajuta sa completez registrul jurnal la simbol conturi si sume

Iar dupa completarea registrului jurnal ce mai urmeaza?

Multumesc

platitor sau neplatitor de TVA

14 December 2010 - 06:25 PM

ce inseamna? cui se plateste TVA-ul?

problema conta

15 July 2010 - 08:36 AM

Se da urmatoare problema:

La un magazin alimentar, pentru sortimentul de marfa A se cunosc urmatoarele date referitoare la luna septembrie 2009.
- 01.09.2009 - stoc initial 600buc*10lei/buc
- 08.09.2009 - se achizitioneaza 3000buc*11lei/buc
- 10.09.2009 - se vand 2400buc la pret de vanzare 16lei/buc
- 20.09.2009 - se cumpara 1800buc*14lei/buc
- 29.09.2009 - se vand 2500buc la pret de vanzare 18lei/buc.
Prezentati rulajele, totalurile si soldul contului 371 "Marfuri" aplicand procedeul FIFO. Inregistrati in contabilitate toate tranzactiile.

Problema se face asa:

Inregistratea tranzactiilor
371=401 3000*11
4111=707 2400*16
607=371 6000+19800
371=401 1800*14
4111=707 2500*18
607=371 13200+18200



nu inteleg anumite lucruri:

se achizitioneaza marfa
371=401
mai sus problema este tratata: ce se cumpara si de la cine
de ce nu se trateaza problema asa: ce se cumpara si unde intra?
sau, cine stie se mai poate pune problema si altfel

descarcare gestiunii

607=371
de ce trebuiesc cheltuieli prind marfurile?
de ce nu este tratata situatia asa: ce iesa (marfuri) si catre cine (clienti)
371=4111

cum pot incadra anumite produse in planul de conturi

13 July 2010 - 06:04 PM

solutii de curatare, igienizare
dero
bureti
mopuri
cozi de lemn
lavete
folii

in ce conturi as putea sa le incadrez?

Cometa SQL