Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
eneyonut - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


eneyonut

Inregistrat la: 23 Jul 2010
Offline Ultimul click: Private
-----

Postari ale mele

In topicul:Autorizatii, avize, licente firma

19 June 2011 - 07:48 PM

Cu intarziere, multumesc pentru raspuns.

Revin cu o alta intrebare:

Pentru publicitatea in parcuri pe vehicule nemotorizate ( mai exact biciclete adaptate pentru publicitate ) am nevoie de autorizatie de la ALPAB ?
Am sapat internetul si tot ce gasesc este legat de autorizarea de comercializare in spatii de agrement.

Concis: Pot sa ma plimb cu asa ceva prin parc ( nu stationez nici 1' ) fara sa am autorizatie de la ALPAB ?

In topicul:Autorizatii, avize, licente firma

26 May 2011 - 11:24 PM

Buna seara,

Imi cer scuze daca nu postez in aria potrivita pentru intrebarea mea.
Conduc un mic studio de publicitate si as vrea sa imi extind serviciile catre publicitate mobila. Pe masini, oameni costumati ( mascote ),etc.
Pentru a putea presta astfel de servicii in spatiile publice, respectiv strazi, trotuare, parcuri...etc, am nevoie de autorizatie din partea vreunei institutii?

Multumesc.

In topicul:PFA vs SRL vs ANGAJAT vs II

28 July 2010 - 09:01 AM

Am fost ieri la Registrul Comertului si mi-am luat formularele necesare inscrierii ca PFA.

Problema : Apartamentul in care va fi sediul nu are intabulare. Pentru asta am fost la Directia Taxe si Impozire Sector 4 ( pe raza careia se afla apartamentul ) si acolo am avut marea surpriza sa mi se spuna ca pana pe data de 2 august nu pot elibera nici un act deoarece nu merge serverul pe sectorul 4. Fac nu stiu ce renovari...
Pot scoate acest certificat din alta parte ?. In cat timp se elibereaza ?. Cat costa eliberarea lui si ce termen de valabilitate are ?.
La asistenta, la Registrul Comertului doamna de acolo mi-a spus "intabularea spatiului, certificat de rol fiscal sau contractul de vanzare cumparare transcris ". Cum pot obtine contractul casei de vazanre-cumparare transcris ?.

In topicul:PFA vs SRL vs ANGAJAT vs II

26 July 2010 - 09:24 AM

Multumesc pentru raspunsuri.


Pentru domeniul meu de activitate, sectiunea :

Sectiunea J - Informatii si comunicatii
Diviziunea 58 - Activitati de editare
Grupa 581 - Activitati de editare a cartilor, ziarelor, revistelor si alte activitati de editare
COD : 5819

Este bun ?.


Unde pot sa vad norma de venit pentru acest cod pe Bucuresti ?.

In topicul:PFA vs SRL vs ANGAJAT vs II

23 July 2010 - 03:44 PM

Buna ziua,

Va rog sa ma sfatuiti in luarea unei decizii in deschiderea unui pfa sau srl. Lucrez ca designer grafic freelancer. Am terminat facultatea de jurnalism iar pe cartea de munca am vechimea de un an si jumatate ca grafician. Ofer servicii de grafica pentru print si web iar pentru clientii care doresc grafica printata colaborez cu tipografii.

Am vorbit cu patru contabili, fiecare ma sfatuit catre diferite modalitati;

Pfa neplatitor de tva pentru ca implica minima contabilitate. Dezavantajul fiind riscul pierderii clientilor persoane juridice.

Pfa platitor de tva, implica contabilitate si ceva alergatura lunara din cate am inteles.

Srl... Varianta cea mai simpla teoretic, spectru larg de activitati dar mult mai multa bataie de cap: contabilitate, acte, alergatura, impozite peste impozite, etc.

Ce sfat imi puteti da?. Vreau sa pastrez treburile contabilicesti cat mai simple.


Multumesc

Cometa SQL