Buna ziua, as dori sa va cer ajutorul deoarece abia m-am angajat si nu cunosc in detaliu legislatia. Lucrez la o firma ca secretara si contabilitatea o tine o firma de expertiza contabila. Luna trecuta contabila si administratorul firmei (care sta numai in strainatate) m-au obligat sa semnez declaratia 100,deoarece mi-au spus ca la fisc nu se accepta aceasta declaratie cu o semnatura scanata (din moment ce de ani de zile aceasta declaratie era semnata de fosta secretara nu am considerat-o o mare problema). Apoi m-am interesat ce este aceasta declaratie si luna aceasta am refuzat semnarea, cauzand tipete din partea sefului si a contabilei si pana la urma declaratia a fost semnata de o alta angajata. Celelalte declaratii nu stiu cine le semneaza,deoarece mie nu mi se spune.
As dori sa va intreb, daca refuz in continuare semnarea declaratiei pot sa am probleme? Si daca luna urmatoare iar o sa fiu obligata sa semnez declaratia 100 ce pot sa fac?
Va multumesc anticipat.
abbygail
Inregistrat la: 24 Aug 2010Offline Ultimul click: Aug 29 2010 02:26 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
