Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
noumembru - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


noumembru

Inregistrat la: 10 Nov 2010
Offline Ultimul click: Apr 06 2011 07:25 AM
-----

Topicele mele

garantii materiale retinute angajatilor

15 November 2010 - 03:43 PM

buna ziua!
daca tot sunt noua m-am gandit sa incerc sa gasesc raspuns la mai multe intrebari, intr-un mod mai facil! ce se intampla cu garantiile materiale care au fost retinute unor angajati care in prezent sunt lichidati? am primit mai nou in fisa postului si raspunderea pentru contul garantiilor materiale si am sesizat ca printre persoanele care apar in liste sunt cativa care nu mai figureaza ca si angajati ai nostri (unii dintre ei, chiar de multi ani). banii aceia sunt intr-un cont de banca (normal), dar eu, acum, as vrea sa fac "curatenie", mai ales ca vine sfarsitul anului si sunt multi dintre acei fosti angajati pe care nu ii mai gasesc. cat timp mai pastram conturile lor deschise si ce se intampla cu acei bani?!

ACHIZITIE AUTO CU VOUCHER PROGRAM "RABLA"

11 November 2010 - 11:31 AM

daca tot m-am inscris pe forum, mai am o intrebare: cum se inregistreaza contabil un voucher achizitionat prin programul RABLA? ar fi trebuit cumva sa emitem noi, ca si societate, factura catre furnizorul voucher-ului?
va doresc o zi fara probleme, si va multumesc

marire valoare de inventar

10 November 2010 - 10:52 AM

buna ziua,
am si eu o intrebare: care sunt inregistrarile contabile in cazul maririi valorii de inventar a unui mijloc fix? (am achizitionat mijlocul fix dupa care, in luna urmatoare, am mai avut niste cheltuieli aferente acestuia, inainte de calculul primei rate a amortizarii)
imi cer scuze daca topicul exista deja (l-am cautat dar nu gasesc nimic)
va multumesc!

Cometa SQL