Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
toaderanelia - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


toaderanelia

Inregistrat la: 14 Dec 2010
Offline Ultimul click: Dec 12 2011 01:50 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:achizitie cu bonuri fiscale, factura emisa ulterior

15 September 2011 - 02:49 PM

in legutura cu inregistrarea combustibilului parerea mea ca sa face astfel:
cand primesti bonul fiscal 6022=408
cand primesti factura 408=401

In topicul:Inregistrari contabile - mandat postal

15 September 2011 - 02:43 PM

Vezi postareadalyna, la 15 September 2011 - 07:52 AM, a spus:

Am achitat prin mandat postal o taxa pentru emiterea autorizatiei de mediu.
Posta romana mi-a emis factura care cuprinde :
1. Mandat postal 35 lei (reprezinta taxa emitere autorizatie)
2. Tarife postale 2,89 lei

Cum este corect sa inregistrez :
1.
635=401 35 lei
626=401 2,89 lei
2.
628=401 35 lei
626=401 2.89 lei
3.
Alta - va rog specificati.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Vezi postareadalyna, la 15 September 2011 - 07:52 AM, a spus:

Am achitat prin mandat postal o taxa pentru emiterea autorizatiei de mediu.
Posta romana mi-a emis factura care cuprinde :
1. Mandat postal 35 lei (reprezinta taxa emitere autorizatie)
2. Tarife postale 2,89 lei

Cum este corect sa inregistrez :
1.
635=401 35 lei
626=401 2,89 lei
2.
628=401 35 lei
626=401 2.89 lei
3.
Alta - va rog specificati.

Multumesc anticipat pentru ajutor.
Inregistrarea corecta este nr.1 adica
635=401 35 lei
626=401 2.89 lei

In topicul:Monografie bar restaurant

30 August 2011 - 09:49 AM

buna ziua,
Va rog sa ma ajutati si pe mine , cum tin evidenta contabila la o activitate de bar restaurant.In bar este simplu cu raport de gestiune global valorica deoarece am preturile la bauturi , mai putin cafea . In bucatarie mai este nevoie de raport de gestiune ? Intreb deoarece materiile prime nu le pot evidentia la pret cu amanuntul. Ce formulare ar trebui sa folosesc pentru descarcarea gestiunii? Concret activitatea mea vinde din bucatarie clatite cu diferite ingrediente.Trebuie sa fac fisa limita si bonuri de consum pe ingredientele folosite , sau este suficient un inventar lunar pe baza caruia fac bonuri de consum in functie de cate clatite s-au vindut in acea luna?

In topicul:calcul IMPOZIT PROFIT / topic 2011

09 February 2011 - 01:35 PM

Vezi postareammmdan, la Feb 9 2011, 11:41 AM, a spus:

Daca firma e infiintata in 2010 inseamna ca nu a fost obligata la calculul impozitului minim, deci va intocmi si depune o singura declaratie 101 pt an 2010
multumesc pt.raspuns , inteleg ca in acest caz depun o singura declaratie 101 in care impozitul pe profit calculat la 9 luni v-a putea fi recuperat daca la finele anului am pierdere.

In topicul:calcul IMPOZIT PROFIT / topic 2011

08 February 2011 - 11:14 PM

am o situatie pe care n-o inteleg va rog sa ma ajutati
sunt firma infiintata in 2010 , pentru perioada 01.01-30.09.2010 am contabilizat un profit de 107473 lei si am contabilizat un impozit pe profit de 17196 lei , trim IV am pierdere de 109332 lei , in balanta la 31.12.2010 am sold D121 19055 lei .Conform prodramului MF 101 pt.2010 nu pot recupera pierderea din trim IV din profitul pe primele 9 luni si in acest caz pierderea din balanta contabila nu mai corespunde cu cea din D101.
Este corect? Inseamna ca eu am platit un impozit in 2010 neconform cu realitatea pe care nu voi putea sa-l mai recuperez?

Cometa SQL