Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
daniems - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


daniems

Inregistrat la: 11 Feb 2011
Offline Ultimul click: Aug 19 2012 04:35 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:examenul pentru experti contabili 2011

27 September 2011 - 10:06 AM

Va rog ajutati-ma si pe mine cu aceste doua probleme:
1.Societatea X detine 100% actiunile societatii S, 48,2% din actiunile societatii B si dreptul de a numi presedintele consiliului de administratie, 5% din actiunile societatii M si 50% din actiunile societatii T (care este controlata in comun cu statul francez). Doamna Popescu Elena este managerul societatii X si fica fondatorului. Domnul Ionescu Ion (fiul vitreg al doamnei Popescu) detine 51,8% din actiunile societatii B, care ii confera dreptul sa numeasca trei din cei cinci membri in consiliul de administratie. Identificati partile legate pentru societatea X si procentul de interes.

2.Soldul clientilor la 31.12. este de 15.375 mii lei iar rulajul creditor anual al acestora este de 1876.150 mii lei. Care a fost durata in zile a incasarii clientilor?

In topicul:stagiu anul II

18 March 2011 - 11:19 AM

Am si eu aceleasi intrebari. Daca poate cineva sa ne ajute......
Si mai am o rugaminte, daca mai aveti si alte probleme la conta, fiscalitate, analiza diagnosticului intreprinderii(de la pr 70-100) si organizarea intreprinderii tot de la pr 70 in sus, m-as bucura daca mi le-ati trimite.
Daca aveti aceasta posibilitate va rog sa imi trimiteti pe adresa de mail: daniems_daniems@yahoo.com.
va multumesc anticipat :thumbup:

In topicul:stagiu anul II

18 March 2011 - 11:09 AM

Vezi postareaMariaDragulin, la Jul 9 2010, 05:38 PM, a spus:

Buna tuturor?A reusit cineva sa rezolve problemele la aceste materii? Daca cineva a reusit sa le rezolve am rugamintea sa le trimiteti la adrea de mail:mateimariana2006@yahoo.com.
Multumesc anticipat.
1.Se achizitioneaza dintr-un imprumut bancar un utilaj in valoare de 20.000 lei, durata normala de functionare 10 ani și amortizare liniara. Suma cheltuielilor cu dobanzile aferente imprumutului primit este 5.000 lei. Sa se inregistreze achizitia mijlocului de transport si amortizarea acestuia in primul an, stiind ca politica firmei este de a considera cheltuielile cu dobanzile drept ale perioadei.
3. Pentru luna august anul N o societate comercială cu trei salariați, care lucrează în condiții normale prezintă, conform pontajului, următoarea situație:

- Salariatul A încadrat cu un salariu tarifar brut lunar de 1.600 lei, a fost prezent luna întreagă, însumând un număr de 21 zile lucrate, din care 2 lucrate în zile de sâmbătă, compensate cu timp liber corespunzător. Conform contractului individual de muncă, pentru munca prestată în zilele de sâmbătă și duminică, compensată cu timp liber corespunzător, unitatea plătește un spor de 30%.

- Salariatul B încadrat cu un salariu tarifar brut lunar de 1.000 lei, a fost prezent 6 zile, restul de 15 zile lucrătoare fiind în concediu de odihnă. Salariatul are un copil în întreținere.

- Salariatul C, încadrat cu un salariu tarifar brut lunar de 1.000 lei, a beneficiat de un concediu medical pentru incapacitate temporară de muncă, pentru boală obișnuită în perioada 1 – 21 august 2009, după care a fost prezent, însumând un număr de 6 zile lucrate. Situația stagiului de cotizare, pentru calculul indemnizației salariatului C, se prezintă astfel:
Perioada Nr. zile
lucrătoare în lună Zile luate în calcul Venit brut realizat
Iulie anul N 23 23 1.000
Iunie anul N 21 20 952
Mai anul N 21 21 1.000
Aprilie anul N 22 18 818
Martie anul N 22 5 zile Bo 170
17 zile lucrate 773
Februarie anul N 20 5 zile Bo 170
15 zile lucrate 750
TOTAL: 129 124 5.633
Salariații au primit, în numerar în cursul lunii august un avans din salariu de 400 lei salariatul A, respectiv 300 lei salariatul B.
4. O societate comercială înregistrează drepturi de personal neridicate în sumă de 2.000 lei, compuse din 1.750 lei salarii și 250 lei indemnizații pentru incapacitate temporară de muncă.
După 2 ani un salariat se prezintă și își ridică drepturile ce i se cuvin în sumă de 900 lei. Restul drepturilor de personal în sumă de 1.100 lei nu sunt ridicate în termenul legal de prescriere și se înregistrează la venituri.
5. O entitate economică acordă salariaților săi avantaje în natură reprezentând produse finite, conform contractului colectiv de muncă, la prețul de înregistrare în contabilitate de 3.000 lei.
Valoarea avantajelor acordate în natură majorează venitul brut realizat de către salariați, înregistrându-se în fondul de salarii, intrând astfel atât în baza de calcul a contribuțiilor angajatorului și a salariaților, precum și în baza de calcul a impozitului pe veniturile din salarii.
6. Unui salariat i se închiriază de către entitatea la care lucrează o locuință pentru care plătește o chirie lunară de 200 lei plus TVA 19%.
7. SC DELTA SA are în proprietate o clădire, achiziționată în luna mai 2004 cu suma de 300.000 lei.
La data de 31 decembrie 2005, clădirea a fost reevaluată, iar valoarea reevaluată de 350.000 a fost înregistrată în situațiile financiare ale anului 2005.
În luna septembrie 2006 se efectuează lucrări de modernizare a clădirii, recepționate și înregistrate la valoarea de 10.000 lei.
În luna martie 2009 sunt efectuate alt lucrări de modernizare, în valoare de 30.000 lei aprobate în ședința Consiliului de Administrație, recepționate în 20 apilie 2009.
8. SC DELTA SA are în proprietate o clădire, achiziționată în luna mai 2004 cu suma de 300.000 lei.
La data de 31 decembrie 2005, clădirea a fost reevaluată, iar valoarea reevaluată de 350.000 a fost înregistrată în situațiile financiare ale anului 2005.
În luna septembrie 2006 se efectuează lucrări de modernizare a clădirii, recepționate și înregistrate la valoarea de 10.000 lei.
În luna martie 2009 sunt efectuate alt lucrări de modernizare, în valoare de 30.000 lei aprobate în ședința Consiliului de Administrație, recepționate în 20 apilie 2009.
9. Să se înregistreze în contabilitate operațiunile legate de stocurile de materiale consumabile cunoscându-se:
 stoc la începutul lunii: 5.000 buc. la 18 u.m.n / kg;
 intrări în data de 4 a lunii 9.000 buc. la 19 u.m.n/kg;
 intrări în data de 16 a lunii: 2.000 buc. la 20,5 u.m.n/kg;
 ieșiri în data de 25 a lunii: 15.000 buc.

Evaluarea ieșirilor se face prin metoda Cost mediu ponderat. Se vor efectua înregistrările contabile în cazurile:
 inventarului permanent;
 inventarului intermitent.

Utilizați IAS 2 „Stocuri”.
10. O societate comercială dispune de un stoc de materii prime de 20.000 kg la prețul de 10 u.m.n / kg. Se achiziționează în cursul lunii materii prime în mod succesiv astfel:
 26.000 kg la 11 u.m.n/kg;
 4.000 kg la 12,5 u.m.n/kg.

Ulterior se dau în procesul de producție 49.000 kg de materii prime. Evaluarea stocurilor ieșite se face prin metoda FIFO iar pentru contabilizare se folosesc:
- metoda inventarului permanent
- metoda inventarului intermitent

Determinați valorile conform IAS 2 „Stocuri”. Contabilizați operațiunile.

11. Se înregistrează la o SC un sold inițial la preț prestabilit de materii prime în valoare de 250.000 u.m.n și la materiale consumabile de 40.000 u.m.n. Diferențele de preț aferente costului de achiziție mai mare decât prețul prestabilit sunt de 27.000 u.m.n. În cursul lunii se înregistrează intrări la prețul standard la materii prime de 90.000 u.m.n și la materiale consumabile de 5.000 u.m.n. Diferențele de preț corespunzătoare sunt de 9.000 u.m.n. Să se calculeze diferențele de preț aferente ieșirilor la materii prime în valoare de 290.000 și la materiale consumabile de 20.000 u.m.n.
Studii de fezabilitate

Unul din indicatorii utilizați în evaluarea tradițională a proiectelor investiționale este termenul de recuperare a investiției neactualizate. Care este modul de calcul și conținutul indicatorului?

Un proiect investițional, cu o valoare totală a investiției de 11.445 lei, prezintă următoarea structură a fluxurilor de numerar:
An Cost investiție Costuri de exploatare Total cost Total încasări Cash‐flow anual net
0 11.445 lei 6.420 lei 17.865 lei 8.520 lei -9.345 lei

1 6.420 lei 6.420 lei 9.440 lei 3.020 lei
2 6.420 lei 6.420 lei 9.440 lei 3.020 lei
3 6.500 lei 6.500 lei 9.700 lei 3.200 lei
4 6.500 lei 6.500 lei 9.700 lei 3.200 lei
5 6.500 lei 6.500 lei 9.700 lei 3.200 lei
Total 11.445 lei 38.760 lei 50.205 lei 56.500 lei
6.295 i


Calculați rentabilitatea medie aferentă investiției.

Consultanta fiscala acordata contribuabililor
1. O entitate dispune de următoarele informații pe parcursul unui exercițiu financiar:
- venituri totale 350.000 lei, din care venituri neimpozabile 15.000 lei;
- cheltuieli totale 230.000 lei (altele decât cele cu impozitul pe profit), din care cheltuieli de protocol 20.000 lei.
Se cere determinarea rezultatului net.
2. O entitate dispune de următoarele informații:
- venituri totale 3.980.000 lei, din care venituri din anularea datoriilor în schimbul titlurilor de participare la o persoană juridică 110.000 lei;
- cheltuieli totale (fără cheltuielile cu impozitul pe profit) 2.720.000 lei, din care:
 cheltuieli înregistrate în contabilitate care nu au la bază documente justificative 12.000 lei;
 cheltuieli cu sponsorizările 4.300 lei;
 cheltuieli cu taxa pe valoare adăugată aferentă bunurilor acordate salariaților sub forma unor avantaje în natură 4.930 lei, fără ca valoarea bunurilor să fi fost impozitată prin reținere la sursă;
 penalități prevăzute în cadrul contractelor economice 2.300 lei;
 amenzi datorate autorităților române 8.000 lei;
- cifra de afaceri 1.800.000 lei.
Se cere stabilirea impozitului pe profit de plătit de către entitate.
3. Un angajat al unei entități obține într-o lună următoarele venituri:
 venituri salariale 850 lei;
 ajutor de înmormântare 1.270 lei, ca urmare a justificării cu documente.
 150 lei reprezentând cadou cu ocazia Paștelui.
Salariatul nu are nici o persoană în întreținere. Să se stabilească salariul net.
4. Să se calculeze și înregistreze în contabilitate impozitul pe profit pe baza următoarelor date:
Venituri totale: 1.200.000 lei, din care:
- venituri din vânzarea produselor finite: 800.000 lei;
- venituri din vânzarea ambalajelor: 200.000 lei;
- venituri din reluarea unor ajustări pentru deprecierea imobilizărilor corporale: 30.000 lei;
- venituri din vânzarea investițiilor financiare pe termen scurt: 170.000 lei;
Cheltuieli totale: 700.000, din care:
- cheltuieli cu ambalajele: 180.000 lei;
- cheltuieli cu salariile: 300.000 lei;
- cheltuieli cu materialele nestocate: 40.000 lei;
- cheltuieli cu comisioanele bancare: 7.000 lei;
- cheltuieli cu investițiile financiare pe termen scurt cedate: 150.000 lei;
- cheltuieli cu alte impozite, taxe și vărsăminte asimilate: 23.000 lei;
5. Se cunosc următoarele date despre o entitate:
 venituri din exploatare 80.000 lei;
 venituri financiare 50.000 lei;
 venituri extraordinare 10.000 lei;
 cheltuieli de exploatare 60.000 lei;
 cheltuieli financiare 30.000 lei;
 cheltuieli extraordinare 30.000 lei.
Să se determine rezultatul entității pe tipuri de activități, precum și impozitul pe profit de plătit, dacă cheltuielile nedeductibile sunt în sumă de 5.000 lei.


Vezi postareamagda2000, la Mar 8 2011, 03:16 PM, a spus:

Buna,

Eu sunt anul II, la EC Bucuresti.
Daca am predat lucrarea in decembrie 2010, se considera sem I din anul II incheiat?
Ca noul regulament zice ca anul incepe in ianuarie...
O sa fie o mare aiureala...Ne lipseau examenele semestriale, ca n-aveam de lucru pe la serv...

In topicul:stagiu anul II

07 March 2011 - 03:26 PM

Am si eu o intrebare mai ciudata. Urmaresc acest forum de foarte mult timp, dar niciodata nu am scris nimik. Si la voi sa schimbat modul de predare a lucrarilor. La noi, ne obliga sa facem toate problemele si in luna mai o sa dam proba scrisa si orala, din aceste probleme. Ni se va spune mai exact cu 7 zile inainte de examen ce probleme avem, din care se vor sustine aceste examene. Aveti si voi la fel??? Daca DA, atunci haideti sa ne ajutam cu totii, caci nu avem timp sa facem toate aceste probleme. PS-sunt in anul III. Am raspunsuri la mai multe materii, cum ar fi expertiza, doctrina, evaluare, audit, dar nu le pot atasa. Sunt prea mari, asaca dc aveti nevoie contactatima pe daniems_daniems@yahoo.com

In topicul:probleme stagiu an I 2010 buc sub.6

11 February 2011 - 04:02 PM

eu v-am atasat ce am rezolvat eu in timpul perioadei mele de stagiu
sper sa va ajute

Cometa SQL