Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
vali77 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


vali77

Inregistrat la: 24 Jul 2011
Offline Ultimul click: Mar 05 2012 08:33 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:program conta publica alop

05 March 2012 - 08:33 PM

Citeaza

Dupa cum se vede,cele 3 docum ar trebui intocmite la momente diferite.

Cum se completeaza pe propunere?
Atat timp cat nu inregistrezi angajamente, suma din contul 8066 nu se modifica, iar propunerea nu este angajament care se inregistreaza in ct. 8066.
Sa inteleg ca pe propuneri se vor scrie aceleasi cifre de zeci de ori?

ex.
Am 5000 de propuneri de 5 lei la acelasi articol, propuneri care inclusiv pe total (5000x5=25000) se incadreaza in bugetul de 30.000, in planul de 30.000 si in ce mai doriti. Nu am nici un angajament, pentru ca... nu a venit vremea pentru angajamente.

Deci completez 5000 de propuneri de 5 lei cu sumele, pe coloane:
col. 1 = ct. 8060 = 30.000
col. 2 = ct. 8066 = 0.
Eu raspund de completarea acestor coloane.
Din ce contabilitate vreti sa pun alte sume daca nu am angajamente?

La ce ajuta existenta propunerilor daca eu completez aceleasi sume in acele coloane?

Am exagerat numarul de propuneri din cauza durerii de cap pe care mi-o provoaca ALOP-ul.

In topicul:program conta publica alop

24 July 2011 - 11:07 AM

Ne-am indepartat de la topic: software pentru alop
dar ne doare cealalta parte mai tare
:smile:


Vezi postareaNedelcu Gabriela, la 25 May 2011 - 10:20 PM, a spus:

Gandit bine,dar neaplicabil;in aceeasi situatie sunt toti bugetare;toate fazele se fac in aceeasi zi;

Vezi postareacfr, la 05 July 2011 - 05:54 AM, a spus:

Noi facem angajamentul la data inregistrarii facturii,iar cand platim,ordonantarea.Este bine?Este rau?



Alta varianta practicata:

Pentru contracte: angajament bugetar inainte de inceperea licitatiei, angajament bugetar de regularizare pana la nivelul contractului incheiat la terminarea licitatiei si ordonantarea la ordinul de plata.

Pentru achizitii directe pe baza de cerere de necesitate: angajament bugetar la intocmirea cererii, ordonantare la ordinul de plata.



Nici la noi nu se stie daca e bine sau nu. Interpretarea legilor in Romania naste amenzi si se pare ca ne putem feri doar cu ajutorul norocului.

Cometa SQL