Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
cristi_mihorde - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


cristi_mihorde

Inregistrat la: 26 Jul 2011
Offline Ultimul click: Sep 24 2013 07:43 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:PFA la inceput de drum ...

13 September 2013 - 08:21 PM

Va multumesc de raspuns. Am depus actele miercuri spre infiintare si luni ma duc sa iau decizia finala de la registru.
Sa inteleg ca de luni in 15 zile calendaristice sau lucratoare trebuie sa merg la finante?

Asa cum spuneam, estimez anul acesta investitii facturate pe partea de productie publicitara (achizite softwere proiectare, achizitie cutter plotter si alte "jucarii") undeva la 1500 euro iar valoarea facturilor emise va fi undeva in jur de 500 - 550 euro, deci o sa ies in minus. banii ii pot dovedi din remuneratia primita la locul de munca unde sunt angajat cu CM. In acest caz mai trebuie sa fac : citez :"Ca venit sa estimati un venit lunar egal cu valoarea salariului minim pe economie adica 800 lei * 12 luni si cheltuielile care va rezulta din calcule." pentru ca o sa ies in pierdere dpdv financiar ...

Am facut contract de comodat pe apartament, ca si sediu al pfa. Ce cheltuieli mai exact pot deconta si cat %
Numarul de masini e proportional cu activitatea desfasurata. - ce cantitate de combustibil pot deconta. Si ce acte am nevoie pentru a face aceasta decontare. se pot deconta facturile de service , revizie, achizitie de ... cauciucuri, jante, samd?
Va multumesc de informatie.

In topicul:PFA la inceput de drum ...

12 September 2013 - 09:33 PM

Salutare. Doresc sa imi deschid un pfa pe codul 7311, prin care voi presta servii publicitare ocazionale (productie stikere, colantari geamuri, colantari masini) catre cateva firme.
In ultima perioada am tot citit tot felul de informatii care mai de care mai ciudata si care la un moment dat ajungea sa fie contradictorii, si datorita faptului ca nu am gasit mai nici un post mai recent pe aceasta tema, va rog sa ma ajutati cu ceva informatii.
1. As dori sa stiu care sunt actele care trebuie depuse la finante (declaratii) si ce e nevoie sa imi achiztionez. datorita faptului ca nu voi avea deschis magazin sau un punct de lucru, voi avea nevoie de casa de marcat? Eu nu voi lucra cu pf ci doar cu srl sau pfa.
2. Avand in vedere faptul ca eu mai am un job la care nu voi renunta, iar acest pfa va avea o activitate sa spunem .... rara (~ 1 factura pe lunadesi sunt sanse sa am si luni in care sigur nu voi factura nimic) ce impozite trebuie sa platesc? Impozitarea are valoare fixa? Sau se raporteaza la profit ? Ma refer la sumele ce trebuie platite pe impozit de profit cat si la cel de sanatate.
3. Am inteles ca trebuie sa fac o estimare pentru anul 2013. Avand in vedere ca urmeaza sa fac unele cheltuieli ce se ridica la 1000 - 1500 Euro iar veniturile pana la sfarsitul anului ar trebui sa fie de maxim 2000 - 2500 Ron ... ce estimez? Ca ies pe - sau ....
4. Nu reusesc sa identific cheltuielile ce. pot fi deduse .... sau mai bine zis sunt bulversat de informatiile ce le gasesc ... Dar sa o luam cu inceputul.... din cheltuielile de infiintare ce se poate deduce?
Daca am facut contract de comodat cu apartamentu ce si cat % din cheltuieli pe facturi pe locatie pot fi decontate?
Daca am facut contract de comodat pe autoturism ce si cat % din cheltuieli pot fi decontate? Si cate masini pot sa bag pe firma?
Pot realiza contract de comodat pe abonamentul de mobil si pe abonamentul de date? Daca da cat pot sa decontez din facturi?
Va multumesc pentru infrmatiile furnizate.

Cometa SQL