Buna ziua,
Am o problema... De curand mi-a deschis un II platitoare de tva,cu obiect de activitate taierea si rindeluirea lemnului. Mi-am luat registru jurnal de incasari plati, aviziere si registru de evidenta a meterialelor lemnoase de la silvic, facturier, chitantier. O prima intrebare: in registru de incasari si plati trebuie sa inregistrez incasarile si platile pe luni(pe cate o pagina, sa tin evidenta pe luni) sau le inregistrez in ordine cronologica pe toate si calculez la sf de an tot??A doua intrebare: umbland pe diferite forumuri despre I.I-uri, unii spuneau ca pentru a face decontul de TVA trebuie sa ai registrul pentru vanzari si registrul pentru cumparari(eu sunt platitoare de tva), este adevarat???Daca stii ca este nevoie si de alte formulare va rog sa-mi spuneti!!! Va multumesc anticipat pentru raspuns!! :)
monalysa11
Inregistrat la: 09 Sep 2011Offline Ultimul click: Mar 26 2012 08:11 AM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
