Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
monalysa11 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


monalysa11

Inregistrat la: 09 Sep 2011
Offline Ultimul click: Mar 26 2012 08:11 AM
-----

Topicele mele

Registru pentru vanzari - Registru pentru cumparari II

03 January 2012 - 07:26 PM

Buna ziua,
Am o problema... De curand mi-a deschis un II platitoare de tva,cu obiect de activitate taierea si rindeluirea lemnului. Mi-am luat registru jurnal de incasari plati, aviziere si registru de evidenta a meterialelor lemnoase de la silvic, facturier, chitantier. O prima intrebare: in registru de incasari si plati trebuie sa inregistrez incasarile si platile pe luni(pe cate o pagina, sa tin evidenta pe luni) sau le inregistrez in ordine cronologica pe toate si calculez la sf de an tot??A doua intrebare: umbland pe diferite forumuri despre I.I-uri, unii spuneau ca pentru a face decontul de TVA trebuie sa ai registrul pentru vanzari si registrul pentru cumparari(eu sunt platitoare de tva), este adevarat???Daca stii ca este nevoie si de alte formulare va rog sa-mi spuneti!!! Va multumesc anticipat pentru raspuns!! :)

Cometa SQL