Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Maria Ghmb - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Maria Ghmb

Inregistrat la: 18 Oct 2011
Offline Ultimul click: Jul 17 2013 03:07 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:certificat digital preturi

09 July 2013 - 08:47 AM

Salut,

tokenul a venit prin curier, si astfel am platit taxa de transport. Bineinteles ca aceasta taxa nu era pe factura de la digi (din cate am inteles certsign asigura transport gratuit prin curier - oh well).
Despre garantie am discutat cu digi (cei de la BT oricum erau pe alta lume).
Atata timp cat tokenul a venit prin curier intr-un plic de hartie si fara nici o masura de protectie (o carcasa, o cutiuta sau ceva...) nu ma mira ca a ajuns cu probleme - poate fi si vina manipulatorilor de la curier, dar cred ca si digi ar trebui sa ia in considerare niste masuri de precautie cand trimit dispozitive electronice, nu?

Si, bineinteles ca nu am cum sa dovedesc ca dispozitivul nu a fost stricat de mine, asa ca... am mai luat unul - bravo mie.

In topicul:certificat digital preturi

03 July 2013 - 12:28 PM

Salut,

nu stiu daca e locul pentru intrebarea mea, dar apelez la experinta voastra.

Mi-am luat pentru prima oara semnatura electronica de la digisign si tokenul mi-a ajuns distrus. Pe langa faptul ca m-am dus la BT si nimeni nu stia despre ce e vorba, tokenul a venit direct in plic, aruncat acolo, fara nici o masura de protectie si chestia aia de metal care se baga in calculator era stramba.
Am sunat la ei si nu vor sa-l schimbe deoarece nu pot sa fac dovada ca asa a venit in plic - in conditiile in care am mai si platit transportul.
Se poate face ceva sau trebuie sa imi iau alt token? Daca trebuie sa imi iau altul ce firma recomandati ca dupa experienta cu ei nu as vrea sa mai colaborez tot cu digisign.

Multumesc.

In topicul:Formular 150 - Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat

24 November 2011 - 01:13 PM

Vezi postareamichi dtru, la 25 October 2011 - 02:57 PM, a spus:

Aveti idee daca, dupa reinnoirea certificatului digital si trimiterea documentului de confirmare (confirmat de furnizorul de semnatura digitala) la Anaf, trebuie reluata si procedura cu Formularul 150? Va multumesc anticipat si va doresc o zi usoara in continuare! Mihaela Dumitru

buna,

eu din cate stiu, daca iti modifici datele astea trebuie sa depui din nou declarataia 150. dar am auzit ca daca le trimiti un email celor de la ANAF in care le prezinti situatia, iti pot modifica ei datele in baza de date fara sa fie nevoie sa reiei procedura cu formularul 150.

In topicul:declar lunar sau trimestrial ?

21 November 2011 - 04:47 PM

Vezi postareaqflov, la 16 November 2011 - 05:53 PM, a spus:

Persoanele juridice cu cifra de afacere mai mica de 100 000 euro si cu numarul de angajati de 3 depun declaratia 112 lunar sau trimestrial ?

buna,

potrivit OG 30/2011, daca te afli in situatia descrisa de tine, poti opta pentru depunerea ei lunara SAU trimestriala. OG 30/2011 zice ca
pentru depunerea lunara trebuia sa depui o declaratie de mentiuni la ANAF pana la sfarsitul lunii octombrie. primul termen de depunere a D112 ar fi fost data de 25 ianuarie 2012.

daca preferi sa depui D112 lunar, trebuie sa depui la ANAF o declaratie privind optinunea pana la 31 ianuarie 2012, mai zice OG 30/2011

eu am optat pentru prima varianta. nu stiu ce se intampla daca nu ti-ai exprimat optiunea.

toate cele bune!

Cometa SQL