Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Tatiana Doina Topan - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Tatiana Doina Topan

Inregistrat la: 10 Jan 2012
Offline Ultimul click: Jul 24 2012 11:17 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:balanta/bilant de lichidare

09 July 2012 - 09:23 AM

Vezi postareaIunia28, la 06 July 2012 - 09:34 AM, a spus:

Tatiana, dar nu inteleg unde scrie ca as fi obligata sa cer rambursarea impozitului. In codul de procedura scrie ca se ramburseaza la cerere insa de ce as fi obligata sa fac asta pt impozit si nu si pt TVA. Daca eu vreau sa renunt la suma pt ca nu e f mare si chiar n-am nevoie de control de fond pt asta, de ce n-as avea si optiunea de a renunta la ea?

Multumesc

Nu scrie nicaieri , dar exista si Curtea de Conturi care obliga AFP-urile sa restituie banii care sunt evidentiati in fisa pe platitor ( care ar trebui sa fie la fel cu cea din balanta ta ). Din pacate, poti depune ce cerere vrei tu, ca nu ti se va elibera certificatul de atestare fiscala in vederea radierii societatii la ONRC , atata timp cat ai sume virate in plus pe fisa pe platitor , cu exceptia TVA-ului, pentru care in mod normal faci cerere de rambursare si ai control, dar la care poti renunta fara cerere..... In cazul impozitelor depui doar cererea de restiuire , impreuna cu documentele justificative (declaratii, OP-uri, balanta) si ti se vor restitui fara control de fond in termen de 45 zile. Intreba la AFP, daca nu ma crezi. Eu am trecut prin asta si ca si tine, am fost obligata sa fac cerere de restituire. Daca suma de restituit e mai mare de 100 lei, vei fi obligata sa faci aceasta cerere. Daca e mai mica, nu trebuie decat sa ceri certificatul de atestare fiscala.

O zi buna,
Tatiana

In topicul:balanta/bilant de lichidare

04 July 2012 - 10:40 AM

Vezi postarealarissat, la 03 July 2012 - 11:42 AM, a spus:

Buna ziua
Imi puteti oferi si mie un ajutor in completarea situatiei finaciare de lichidare si declaratia 101 de lichidare va rog si anume:
- am incarcat datele in formularul S1003, am bifat "Raportari anuale" si pct. 2 persoanele juridice aflate in lichidare, potrivit legii; am modificat si anul cu 2012 ( e ok?). Coloanele din formularele de bilant ce data trebuie sa aiba? (balanta de lichidare este facuta la 30.06.2012).
- in ceea ce priveste declaratia 101 trebuie sa aleg luna iunie 2012 data de incetare a societatii? pentru ca am vazut ca imi ofera o scadenta a platii 25.06.2012 (desi e 0 nu am nimic de plata) si sper sa nu am o problema la adimistratie lagata de termenul de depunere.
Multumesc mult si sper sa ma puteti ajuta.

Pai , prima coloana va fi luna anterioara lichidarii societatii, adica daca data aparitiei in MO a lichidarii societatii este iunie 2012, at prima coloana va contine informatii din mai 2012. Coloana a 2-a va fi pe zero, cu capatul de coloana modificat la data din iunie 2012 cand a aparut in MO. Din pacate , cand o societate se lichideaza, formatul bilantului se schimba din prescurtat in forma lunga :( ........ adica se mai defalca niste pozitii - cica se detaliaza. Balanta de verificare trebuie sa aiba data aparitiei in MO, adica sa zicem ca se publica in MO la data de 17.06.2012. Data balantei va fi 17.06.2012, data coloanei a 2-a din bilant va fi 17.06.2012 ( o veti scrie manual, cu pixul )
Declaratia 101 se depune cu informatiile de la 01.01.2012 pana la data lichidarii societatii.
Bilantul+ Decl 101 se depun la ghiseu cu discheta/CD. Nu pot fi transmise on-line.

Sper ca m-ati inteles. Daca nu, o sa incerc sa va explic mai detaliat.

O zi buna,
Tatiana

P.S. Sa nu uitati sa depuneti restul declaratiilor fiscale pentru care mai aveti vector fiscal, pe zero. Pana societatea nu este radiata, obligatia depunerii declaratiilor fiscale ramane.

Vezi postareatatumaria, la 04 July 2012 - 04:54 AM, a spus:

Buna seara ,
eu am urmatoarea situatie SC z SRL -microintreprindere- a inregistrat piedere in anii 2007-2009 in suma de 3300 lei ;
in 2010 SC z devine platitoare de impozit pe profit si inregistreaza pierdere 100 lei (isi suspenda activitatea in cursul anului 2010) .
Se va proceda la dizolvarea cu lichidarea , in 2012, a SC x. SRL. In balanta avem solduri astfel :
1012 – 500 C
1171 – 3400 D
4551 – 2900 C
se vor efectua inregistrarile :
4551 = 758 – 2900
758 = 121 - 2900
Intrebarea mea este : ar trebui calculat impozit pe profit pentru suma de 2800 lei (2900-100 pierderea fiscala 2010) ?
Multumesc anticipat

Din pacate da. Acoperiti pierderea numai contabil, ca sa puteti inchide. Dar fiscal se impoziteaza suma de 2800 lei. Daca a-ti fi fost platitor de impozit profit, apoi micro si iar impozit pe profit, acopereati pierderea si fiscal. Asa .......... trebuie sa platiti . Imi pare rau

In topicul:balanta/bilant de lichidare

02 July 2012 - 07:50 AM

Buna,
Contul 446 il inchizi pe venit sau cheltuiala si recalculezi iar impozitul pe profit. In ceea ce priveste datoria la stat, te sfatuiesc sa te duci personal la AFP sa verifici fisa pe platitor si declarantul , ca o sa ai nevoie de certificat de atestare fiscala si nu ti-l vor da daca nu ai toate datoriile catre ei ( ma refer la cele reale, nu la cele din fisa lor) inchise si toate declaratiile depuse. Daca mai ai bani de luat si figureaza in fisa , in afara de TVA, esti obligata sa ceri restituirea lor.

O zi minunata,
Tatiana Topan

In topicul:balanta/bilant de lichidare

28 June 2012 - 10:20 AM

Vezi postareaIonica Antohi, la 28 June 2012 - 09:56 AM, a spus:

La bilantul de lichidare trebuie sa ii atasez si notele explicative,raportul administratorului si declaratia?

La bilantul de lichidare se ataseaza urmatoarele documente :
bilantul + CD (se depune direct la AFP, nu poate fi transmis on-line)
balanta la data aparitiei in MO a hot AGA/Deciziei asoc unic de intrare in lichidare
declaratie administrator
copie MO unde apare hot AGA/Decizie asoc ptr intrare in lichidare
hotarare de repartizare a activului
raport de lichidare
situatie financiara

si de asemenea, se depune concomitent si decl 101 de lichidare

In topicul:balanta/bilant de lichidare

27 June 2012 - 11:14 AM

Vezi postareaClaudiaNicu, la 27 June 2012 - 11:04 AM, a spus:

Cine poate sa-mi spuna ce program din mfinante de bilant de lichidare pot folosi adica ma refer la S1004?ca acolo nu ma lasa sa schimb data cu data lichidarii exemplu pe 20.05.2012

Programul este S1003, devine bilant in forma lunga, in momentul in care bifezi ca societatea se lichideaza. Iar data o tai si o scrii manual. Vezi ca si balanta de inchidere trebuie sa aiba aceeasi data , adica 20.05.2012.

Cometa SQL