Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Bogdan Ialangi - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Bogdan Ialangi

Inregistrat la: 15 Feb 2012
Offline Ultimul click: Feb 17 2012 01:28 PM
-----

Topicele mele

Nedumeriri legate de comertul fizic si online.

15 February 2012 - 01:08 PM

Buna ziua,

Nu stiu daca am nimerit forumul adecvat acestui post insa sper sa gasesc niste raspunsuri cu ajutorul vostru.

Detin o societate comerciala SRL infiintata in 2009 cu un cod CAEN principal 4649 Comert cu ridicata al altor bunuri de uz gospodaresc (asa apare pe CUI )

Pe langa acest CAEN mai am activate secundar inca 2 :

4791 Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet;
6311 Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe

Tin sa mentionez ca nu detin o casa de marcat deoarece nu am comercializat servicii persoanelor fizice pana acum , insa o sa schimb domeniul de activitate al firmei in cele 2 mentionate mai sus (internet) si anume voi presta servicii online si persoanelor fizice sau PFA-uri.


Intrebari :

1) Unui client de genul ( persoana fizica , asociatie , fundatie ) ce ofer factura + chitanta ? Tinand cont ca serviciile mele sunt virtuale sau prestari de servicii IT
exemplu ( realizare website sau gazduire domeniu ).

2) In cazul in care comercializez produse online asa numitul magazin virtual iar clientii mei sunt si PF-uri , site-ul meu va genera o factura proforma pentru produsele solicitate cu o data scadenta a platii iar dupa confirmarea platii on-line sau transfer bancar ii voi trimite o factura fiscala prin colet ,curier rapid sau e-mail.

Am nevoie in acest caz de casa de marcat ? Sau se stinge plata prin procesatorul de plati de exemplu.

3) Daca clientul meu ( persoana fizica , asociatie , fundatie ) doreste sa achite prin transfer bancar ii ofer o proforma completand datele necesare (cnp , adresa , nume,etc) , iar dupa incasarea sumei ii trimit si o facura fiscala ? Nemaifiind necesara chitanta in cazul acestui tip de plata corect ?

4) Este necesara trimiterea unui contract pentru fiecare tranzactie incheiata cu orice client indiferent PF sau PJ ? Sau prin afisarea la vedere a unui paragraf cu "termeni si conditii": eventual o casuta de bifare "am luat la cunostinta " . iar prin asta sunt exonerat de trimiterea unui contract tip fiecarui client.

Sper ca am fost destul de explicit , daca aveti timp si placerea necesara pentru a-mi acorda niste raspunsuri , va multumesc.

Bogdan Ialangi

Cometa SQL