In cursul anului 2011 am achizitionat in rate un soft 12 rate-ian-dec 2011(fiecare rata am inregistrat-o lunar in ct231).
In decembrie 2011 am receptionat softul 208=231: a fost predat suportul magnetic, a fost instalat si am primit manualul de utilizare. Nu am reusit sa platim decat o parte din valoarea softului.
In luna martie 2012, conform act aditional la contractul de achizitie, furnizorul a venit sa ne ridice licenta: a dezinstalat programul si s-a inapoiat suportul magnetic+manualul. Am primit facturi de storno rate pana la nivelul 67% din valoare, iar diferenta de 33% reprezinta contravaloare penalitati in cazul neachitarii sumei specificate in contract.
Cum trebuie sa inregistrez aceste operatiuni?
Este afectat bilantul si declaratia de impozit 101? Trebuie sa fac corectie la impozit 2011 cu penalitatile? Bilantul nu l-am depus inca.
Mie mi se parea corect sa storneze intreaga valoare si sa factureze penalitati de 33% fara TVA. Oricum trebuie sa ajustez TVA-ul aferent 33% din valoare:635=4427, daca nu mai primesc storno pe dif. si fact. penalit.
Care sunt inregistrarile pe care le fac la decembrie 2011, tinand cont de faptul ca nu am inchis inca bilantul si care sunt inregistrarile pe care trebuie sa le fac in martie 2012?
kirki
Inregistrat la: 16 Mar 2012Offline Ultimul click: Mar 07 2018 12:16 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
