Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
vica67 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


vica67

Inregistrat la: 14 Oct 2012
Offline Ultimul click: Sep 19 2019 03:49 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:bon fiscal ii

27 July 2014 - 03:13 PM

Daca vreti sa revindeti produse din supermarket trebuie sa megeti cu bonul fiscal la biroul de informatii si sa cereti factura. Aceasta daca are scris ,,produsele nu se comercializeaza'' sau alt mesaj asemanator nu aveti dreptul sa le revindeti, trebuie sa le introduceti in firma pentru consum.
In cazul registrului de casa nu trebuie sa-l intocmiti, soldul registrului de casa trebuie sa corespunda cu soldul registrului de incasari si plati. In caz de control d-voastra o sa aveti mai multe explicatii de dat. O zi buna!

In topicul:necazuri la preluare conta

12 February 2013 - 06:51 PM

Foloseste un singur registru de casa pt. toata unitatea, pe care il va completa zilnic casierul(administratorul firmei), pt.ca patronul nu o sa stie de ,,mersul" banilor si va da vina pe contabil ca la pus sa tina 2 registre de casa.
Pentru fiecare punct de lucru trebuie sa aveti cate un Raport de gestiune zilnic, completat zilnic de catre gestionar, document cerut si la controlul inopinant.
Faceti inventar la 31.12.2012 si verificati descarcarea gestiunii.
Daca gestionarul achita furnizori punetii la dispozitie un centralizator de plati, asa nu se pierd chitantele,documentele cu care a efectuat plata.

In topicul:Cheltuieli deductibile

23 December 2012 - 05:37 PM

cheltuielile sunt deductibile deoarece sunt aferente lunii decembrie.
veti avea plati efectuate in avans/ sodurile aferente platii salariilor, cat si a asigurarilor sociale vor fi egale cu 0(zero).
d112 din luna ianuarie 2013 va regla sumele din soldurile anaf.

In topicul:TVA la subinchiriere

17 December 2012 - 06:25 PM

Daca nu faceti notificarea catre finante, chiriasul dumneavoastra, la controlul de fond efectuat de finante, va avea cheltuielile cu chiria tratate ca cheltuieli nedeductibile si TVA de plata daca factura va contine si TVA.

In topicul:Aviz de insotire a marfii doar cantitativ

08 December 2012 - 08:15 PM

la sofer dati avizul si un plic sigilat cu restul actelor.

Cometa SQL