Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
yoyo23 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


yoyo23

Inregistrat la: 25 Oct 2012
Offline Ultimul click: Feb 21 2016 06:07 PM
-----

Topicele mele

Achizitie telefoane pt angajati

07 July 2014 - 05:46 PM

Buna ziua!

Va rog luminati-ma in urmatoarea problema: administratorul firmei a hotarat sa li se deconteze angajatilor c/v achizitiei unor telefoane care trebuie sa aiba o aplicatie informatica folosita in munca angajatilor si fara de care nu pot sa isi exercite munca; a facut fiecare cate o cerere spre decontare si au anexat copie dupa factura pt telefon (factura e facuta pe fiecare angajat in parte). Acum eu nu stiu cum ar fi mai bine sa procedez pentru banii acordati, sa ii consider avantaje in natura acordate salariatilor, doar ca nu stiu cum sa ii inregistrez contabil, valoarea telefoanelor, in modul cum a hotarat administratorul sa faca. Initial i-am sugerat administratorului sa fie facuta o factura pe firma pentru toate telefoanele doar ca el a zis ca vrea sa le ramana angajatilor- le-a considerat ca un premiu pt munca fiecaruia.

Va rog spuneti-mi cum ar fi cel mai bine sa procedez!!
Sa le consider venituri din salarii si se impoziteza cu 16% si retin si contributiile aferente salariilor?! S-au doar impozitate cu 16% ? S-au aplic prevederile de mai jos:
"Norme metodologice: ART. 55 al.4 e)
84. Nu sunt venituri impozabile:
- contravaloarea echipamentelor tehnice primite de angajat sub formă de aparatură, dispozitive, unelte, alte mijloace asemănătoare, necesare în procesul muncii;" ?!?!
si atunci trec c/v telefoanelor doar la rest de plata pe fluturasul de salariu?!!?


Pt a trece pe statul de plata c/v telefoanelor este nevoie de dispozitie din partea administratorului s-au este destul aprobarea cererilor de decontare?!
Multumesc anticipat!

PS: sunt incepatoare si de asta este mai bine sa intreb pe cei mai experimentati sa nu gresesc; multumesc pt rabdare si timpul acordat!

Poprire pt angajat

22 June 2014 - 06:54 PM

Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: am un angajat care are o imputatie cu o valoare foarte mare, jumatate a platit-o iar pt cealalata jumatate a actionat firma in instanta dar a pierdut, in timpul cat nu a mai platit, sefu a hotarat sa ii trimitem suma in debit la Administratia Financiara, iar cei de acolo ne-au trimis o instiintare de poprire, adica in fiecare luna sa ii fac retinere din salar si sa le platesc lor mai departe. Cum sa inregistrez aceasta suma trimisa la finante in debit pt angajatul meu?!
Pt prima jumatate platita am facut urmatoarele contari: imputatie 4281= 462 iar cand a platit 5311/ 421= 4281.
Multumesc anticipat!
Cristina

rog opinii- stornare& facturare

28 May 2013 - 07:15 PM

Buna ziua tuturor!
Va rog daca se poate sa imi dati niste pareri referitor la:
1. Am 5 primarii carora le gestionez masa lemnoasa vanduta si cu care am contracte de prestarii servicii silvice de paza si intocmire acte de punere in valoare pentru padurea lor; la fiecare trimestru trebuie sa le facturez tariful pentru prest servicii conform contractului; nu am incasat nimic de la ei in perioada de iarna cand nu au vandut masa lemnoasa, prin urmare nu am intocmit facturile pentru prest servicii, ce se intampla in caz de control de la Finante? eu nu am respectat contractul pt facturare, dar am considerat ca, daca nu am de unde incasa banii pt facturi nu are rost sa le facturez tariful. este gresit rationamentul meu?!

2. Datorita faptului ca le incasez banii pentru masa lemnoasa si le gestionez padurea, anul trecut am facut urmatoarele inregistrari pentru a ramane in balanta doar cu cheltuielile efective ale ocolului:
4111= % 1000 la refacturarea cheltuielor
7588 806,45
4427 193,55

si am stornat 628= 7588 -1000 asta pentru a ramane doar cu cheltuiele ocolului silvic in balanta si a scadea cheltuielile care erau a primariilor. Este gresita stornarea asta?!

In speranta primirii unui raspuns din partea dvs, va mutumesc anticipat!
Cristina

Cometa SQL