Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati si pe mine, cei care au intampinat aceleasi probleme cu care ma confrunt eu. Firma pentru care lucrez este persoana juridica romana a deschis o sucursala in Italia. Acum au aparut niste probleme pe care nu stiu sa le gestionez:
1 Daca sucursala incheie un contract cu un client Italian si firma mama va delega salariati care sa contribuie la realizarea acestui contract, cum plateste sucursala acest serviciu catre firma mama, trebuie incheiat contract intre firma mama si sucursala? sau nu e nevoie de contract si nici de plata, existand acces liber la conturi?
2. Daca se face contract intre firma mama si sucursala, firma mama fiind inscrisa in Reg Operatorilor Intracomunitari, se factureaza cu TVA?
3 Legat de consolidare, aceasta se face trimestrial sau anual (sunt declaratii trimestriale ref la plata TVA pe care le facem noi, firma mama?), necesita audit in acest scop?
4. Sucursala intentioneaza sa trimita niste bani pentru investitii in contul societatii mama, in baza a ce anume se trimit sumele? este vreo procedura sau e o operatiune strict contabila?
Va multumesc anticipat.
smart project
Inregistrat la: 24 Apr 2013Offline Ultimul click: Apr 23 2015 12:47 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
