Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
GeorgianaIvan - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


GeorgianaIvan

Inregistrat la: 07 May 2013
Offline Ultimul click: Mar 08 2019 01:49 PM
-----

Topicele mele

Certificat inregistrare fiscala

19 April 2017 - 11:57 AM

Buna ziua si Hristos a Inviat!

Am urmatoarea problema: firma infiintata in 2006, care nu a depus 010 la infiintare (nu era obligatoriu la momentul respectiv?), nu are eliberat CIF-ul de la Administratia Fiscala. Acum am nevoie de acel CIF ca sa inregistrez primul contract de munca la ITM. In perioada de la infiintare si pana in ianuarie anul acesta, firma nu prea a avut activitate si nici schimbari in vectorul fiscal, ca atare, nu a fost nevoie sa se depune nici o declaratie 010.
Cum pot obtine CIF-ul daca nu s-a depus nici o declaratie 010? Ma duc pur si simplu la Administratia Fiscala si fac o cerere?

Multumesc anticipat!

Spor la treaba!

Monografie lucrari de instalatii

02 February 2017 - 01:24 PM

Buna ziua,

Ma puteti ajuta si pe mine, ve rog, in urmatoarea problema:
Lucrez la o firmacare efectueaza lucrari de instalatii termice si sanitare. Lucrarile se efectueaza astfel: se face oferta, dupa acceptarea ofertei de catre beneficiar - oferta care cuprinde ata costul materialelor cat si costul manoperei. se semneaza contractul. Conditia pentru inceperea lucrarilor este sa se plateasca un avans de 50% din valoarea materialelor. Problema se pune in ce cont inregistrez materialele, 371 sau 301? Am vorbit cu un inspector fiscal si dl. mi-a zis ca de ce sa ma complic cu 371 pt ca pt asta imi trebuie un sediu secundar pentru depozit (firma are sediul acasa la administrator si nu are puncte de lucru sau sedii secundare). Mai bine le inregistrez pe 3028 sau, in cel mai bun caz, pe 301.
Ideea este ca se achizitioneaza materiale numai pt lucrarile in curs si aceste materiale sunt transportate direct la beneficiar. Ele sunt achizitionate la un pret, iar la beneficiar ajung cu pretul de achizitie + adaos de 10-15%.

Multumesc mult pt ajutor!

Toate cele bune,
Madalina

Firma inactiva

16 December 2016 - 02:08 PM

Buna ziua,

M-am angajat acum 3 saptamani la o firma care realizeaza instalatii termice si sanitare, pe un post de contabil primar. Intr-o zi, in timp ce discutam diverse probleme cu seful, imi spune ca are sediul expirat. Imediat am intrat pe Registrul Contribuabililor Inactivi si am vazut ca firma este declarata inactiva din 23.09.2016. Problema este ca am aflat acum 1 saptamana, si in perioada 23.09.2016 - 16.12.2016 a facturat de aproximativ 118.000 lei, bani pe care i-a si incasat.
La data de 23.09.2016 in balanta firma figura cu stocuri in valoare de 170.000 lei si mijloace fixe neamortizate de 3.500 lei, clienti neincasati in suma de 39.000 lei si furnizori neplatiti in suma de 62.000 lei. Problema este ca acel stoc de marfa este doar in acte trecut, pentru ca firma nu mai are acel stoc de marfa. De fapt, firma nu a avut niciodata un stoc de marfa, pentru ca achizitiona materialele necesare lurcarilor, pe care clientul i le platea cu un adaos foarte mic. Pe facturile de clienti, era trecuta specificatia "Efectuare lucrari de instalatii" cu suma totala manopera + materiale, totul trecut pe 704. In ceea ce priveste clientii, dl. spune ca nu are nici un client neincasat, iar furnizorii are o suma foarte mica de plata (cam 3.000 lei).
Dl. vrea sa-si reactiveze firma ca sa o poata inchide, problema este ca in momentul de fata nu are banii necesari sa plateasca tot (TVA-ul care ar trebui ajustat la marfuri si mijloacele fixe neamortizate, TVA-ul care trebuie colectat la tot ce a incasat).
Firma este microintreprindere.
Intrebarea nr. 1: Daca isi depune toate declaratiile (307, 311), dar nu are momentan cum sa plateasca acele datorii, la ce riscuri se expune?
Intrebarea nr. 2: Ce pot sa fac cu stocul acela de marfa si cu acele soduri ca sa le pot inchide? Problema este ca cine i-a tinut contabilitatea in 2013-2014 nu i-a mai dat si actele inapoi.

Va multumesc!

Spor la treaba si Sarbatori Fericite!

Adeverinta venit

24 July 2015 - 10:00 AM

Buna,
Am o cumnata care este stabilita in Grecia de 25 de ani, cu dubla cetatenie. Acum, vrea sa iasa la pensie pe caz de boala, In Grecia. Autoritatile grecesti i-au cerut o adeverinta din Romania cum ca nu are nici un fel de venit. Am fost la ANAF sa intreb cum as putea obtine acea adeverinta, dar doamnele de acolo mi-au spus ca nu au ce adeverinta sa-mi dea avand in vedere ca este plecata de atata timp, cel mult o adeverinta din care sa ateste ce venituri a obtinut inainte de a pleca ( a lucrat inainte de 1990 in Romania). Mi-au spus ca cel mult as putea sa ma duc la evidenta populatiei si sa scot o adeverinta care sa ateste ca de atata timp, persoana respectiva nu si-a schimbat domiciliul pe teritoriul Romaniei. Problema este ca, cumnata nu mai are nici un act valabil romanesc (este expirat atat pasaportul cat si buletinul romanesc). Ea vine in tara acum sa-si faca buletinul, dar stiti cumva cum ar putea obtine adeverinta ca nu are nici un fel de venit in Romania? Adica daca este suficienta acea adeverinta pe care ar putea sa o elibereze cei de la ANAF sau mai trebuie si vreo adeverinta de la casa de pensii (pentru ca de fapt presupun ca autoritatile grecesti de asta sunt interesate de venituri: sa nu ia vreo pensie si in Romania)?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper ca m-am facut cat de cat inteleasa.

infiintare firma cu specific calcul intretinere

12 June 2013 - 08:19 AM

Buna ziua,
Stiti cumva daca fiind contabil autorizat imi pot face o firma care sa aiba ca specific calculul intretinerii. Mentionez ca nu am atestat de administrator.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Cometa SQL