Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
lamru - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


lamru

Inregistrat la: 29 May 2013
Offline Ultimul click: May 31 2013 09:18 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:contabilitate I.I. - magazin second hand

31 May 2013 - 09:08 AM

Multumesc pt raspuns. Sa vad daca am inteles bine. Facturile de marfa le inregistrez in NIR , iar incasarile si platile , in registrul de incasari si plati. Ce fac cu registrul inventar? Am citit pe aici ca ar trebui sa am si raport de gestiune. Trebuie? Mai am ceva de intrebat. Activitatea fiind de comert cu haine second hand,eu cumpar marfa la kg,dar o vand la bucata. Cand fac NIR-ul , inregistrez cantitatea in kg , cu pretul afferent si valoare, iar eu defalc pe produsele constatate, cu pretul cu amanuntul pt fiecare sortiment? In perioada cand fac reduceri, fac vreun process verbal in acest sens, prin care specific cantitatea si noul pret? Inregistrez undeva acest process-verbal?

In topicul:contabilitate I.I. - magazin second hand

29 May 2013 - 10:31 PM

V-as ruga sa-mi spuneti ce documente trebuie sa completez pt o II neplatitoare de tva, am un punct de lucru unde desfasor o activitate de comert cu haine second-hand. Am registru de control, am jurnal de incasari si plati si registru inventar. Ce inregistrez in aceste documente? Nu stiu unde sa inregistrez facturile de marfa, nu stiu daca trebuie sa am NIR si registru de casa sau si alte documente. Multumesc anticipat!

Cometa SQL