Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
anagruion - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


anagruion

Inregistrat la: 07 Jun 2004
Offline Ultimul click: Feb 16 2009 09:08 AM
*****

Postari ale mele

In topicul:Amenajare spatiu inchiriat

15 April 2008 - 06:22 PM

Vezi postareaMARYSA ST, la Feb 28 2008, 10:44 AM, a spus:

Nu am avut acest caz, dar asa as inrgistra:
231=404 cu toate cheltuielie efectuate pentru amenajare
212=231 la terminarea lucrarilor+ Proces-verbal de receptie lucrari
681= 2812 amortizarea lunara (pe perioada contractului)
2812=212 la incetarea contractului
Buna.Trebuie sa ai in vedere faptul ca, dupa ce ai inregistrat in 212, trebuie sa anunti proprietarului valoarea investitiei , pentru a putea depune la primarie( in termen de 30 zile), o declaratie de impunere pentru impozit pentru valoarea amenajarii.

In topicul:ContaCafenea Timisoara

05 March 2008 - 08:14 AM

Buna Adrian. Sper ca de data aceasta sa nu mai ratez intalnirea. O zi buna.

In topicul:cheltuieli de protocol

11 January 2008 - 06:28 PM

Vezi postareaMariucaLuca, la Jan 11 2008, 03:48 PM, a spus:

Am inteles cum sta treaba cu 2% si TVA-ul pt firmele platitoare de imp pe profit. Dar pt microintreprinderi ce fac cu TVA-ul aferent cheltuielilor de protocol? e deductibil sau nu?

Buan. Pentru microintreprindere, daca depasesti 2%, iti colectezi TVA pentru val.care depaseste. 635(analitic) =4427.
Nu ai treaba cu cheltuielile , doar trebuie sa-ti colectezi TVA.

In topicul:ContaCafenea Timisoara

02 January 2008 - 03:23 PM

Vezi postareatomusady_85, la Dec 4 2007, 09:01 AM, a spus:

As avea o mica rugaminte pt cei care fac curatenie pe site si ao grija de organizarea lui. Va rog sa stergeti de pe topicul: ContaCafenea cele 3 topicuri care nu isi au locul: terenuri, sicele doua mesaje conta cafenea gresit pozitionate. As vrea sa arate putin mai bine aceasta particica a forumului (daca nu aveti timp de asta atunci datimi posibilitatea sa o pot face eu, nu voi modifica nimic altceva decat aici la conta cafenea)
Eu imi doresc mult sa continue, dar ma tot intreb care sunt motivele pt care cineva spune ca este incantat de initiativa, dar cand vine vb sa face ceva, sa participe, pur si simplu nu mai spune nimic.
In saptamana de dinainte de intalnire daca va uitati la mesaje, nu ai mai scris nimeni altcineva decat mine, nimic. In timp ce eu asteptam multe, chiar fffffffffff multe pareri si propuneri. Poate ar trebui sa ma obijnuiesc cu parerea....
O zi buna tutror

Adrian
La multi ani, multa sanatate si toto binele din lume iti doresc in anul 2008. Nu doresc sa fac un repros(departe gandul de mine) dar eu am inteles ca vom primi un mail pentru data intilnirii. cand am intrat pe forum- cu parere de rau am aflat ca a avut loc intilnirea. era prea tarziu :thumbup: . Poate la urmatoarea :lostit (13):

In topicul:contract imprumut / finantare

01 December 2007 - 06:20 PM

Vezi postareamiha m, la Nov 30 2007, 07:25 PM, a spus:

Vezi postareaanagruion, la Nov 30 2007, 07:49 PM, a spus:

Dupa cum ti-a spus si madalinab, iti trebui contract si poti sa-ti stabilesti si o dobanda, dar ai grija la suma creditata , sa nu fie mai mare de 10.000 euro.
poti imprumuta firma daca esti asociat.
Suma creditata poate fi mai mare de 10000 de euro. Nimeni nu-ti interzice. Doar ca daca faci creditarea numerar, dintr-o bucata sau pe baza unui singur contract, trebuie sa anunti Oficiul National de Prevenire si Combatere a spalarii banilor. Daca creditezi prin virament bancar, cum era cazul de mai sus, nu trebuie sa anunti pe nimeni. E treaba bancii sa o faca.
De asemenea, trebuie avut grija daca se percepe dobanda. Se poate sa nu fie integral deductibila. Se calculeaza gradul de indatorare, etc.

Vis a vis de suma creditarea mai mare de 10.000 euro, daca ai sa citesti atent legislatia prind spalarea banilor, ai sa vezi ca nu trebuie sa o faci dintr-o"bucata'. Chiar daca ai mai multe sume care impreumna insumeaza o valoare mai mare de 10.000 euro, va trebui sa raportezi in 24 ore. Nu am acum lg.la indemana, dar undeva exista ceva de genul"daca tranzactia iti pare suspecta". :smile:
In cazul in care prin contract ar cere firmei si dobanda, ma gandesc ca ar avea in vedere gradul de indatorare. Daca oricum gradul este mai mare de 3, nu inteleg de ce ar mai dori dobanda.??? Eu ziceam ca poti daca te tine' gradul de indatorare', sa iti percepi si dobanda.

Cometa SQL