Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ionutz_ - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ionutz_

Inregistrat la: 19 Sep 2013
Offline Ultimul click: Sep 03 2020 04:33 PM
-----

Topicele mele

monografie amenajare centru spa

06 January 2015 - 05:35 PM

Buna ziua si la multi ani! O societate a contractat o lucrare de construire si amenajare a unui centru spa., firma achizitioneza materialele si apoi le factureaza beneficiarului .As dori sa aflu parerea voastra in legatura cu rmatoarea monografie contabila:


-cumparare materii prime 601=401 , fara intocmire receptie pe materiale , implicit fara intocmire fisa de magazie

-se aplica inventarul intermitent

-facturare manopera si materiale 4111=704 , nu exista descarcare de gestiune .

Mi se pare o metoda mai simpla ,evitand evidenta cantitativ valorica , pt fiecare factura inregistrez in contabilitate o singura pozitie , (601=401), dar nu stiu in ce masura este si corect...singurul argument ar fi ca se aplica metoda inventarului intermitent , si materialele se dau direct in consum , la sfarsit de luna nu exista materiale pe stoc.

delegare sau detasare

19 December 2014 - 11:26 AM

Buna ziua stimati colegi si !Am o dilema in legatura cu deplasarea soferilor angajati la o firma de transport in Romania , in spatiul Uniunii Europene pe perioade de aproximativ 90 zile consecutive unde efectueaza curse de transport , apoi revin in tara pentru cateva zile si se reintorc pe comunitate.Eu am considerat aceste depasari ca fiind delegare , drept urmare salariatii au primit salariu conf contractului de munca + diurna zilnica (80eu) .Tinand cont ca au depasit 60 de zile de delegatie in conformitate cu art 44 din codul muncii am intocmit acte aditionale pt prelungirea delegatiei ca sa acopere cele 90 zile .Mi ati putea spune daca am procedat corect sau daca e cazul sa fie considerate aceste deplasari ale soferilor ca fiind detasare?Va multumesc.

tva autofacturare servicii transport intracomunitar

17 October 2014 - 01:58 PM

Buna ziua ! O firma din Romania care presteaza servicii de transport intracomunitar pt o firma din Austria a semnat o declaratie de acord privind autofacturarea cu firma din Austria , concret firma din Austria a zis ca nu mai accepta facturi de la firma din Romania , si ca o sa emita autofacturi pt fiecare transport efectuat , pe care urmeaza sa le declare in D390 si trimite prestatorului de servicii(firma din Romania) pe email cate un exemplar din fiecare autofactura emisa.Firma din Romania mai trebuie sa emita facturi pt serviciile de transport intracomunitar prestate sau poate inregistra veniturile din transport in evidenta contabila pe baza autofacturii emise de clientul din Austria?

decont bonuri motorina

19 September 2013 - 05:16 PM

Buna seara! Avand in vedere prevederile OPANAF 2986/2013 referitor la nedeclararea in declaratia 394 a bonurilor fiscale care indeplinesc conditiile unei facturi simplificate , se poate intocmi lunar un centralizator (decont )cu bonurile de motorina achizitionate , iar totalul bonurilor sa fie introdus in contabilitate cu inregistrarea 6022=542 ,4426=542 , fara a mai inregistra fiecare bon in parte pe furnizori?

Cometa SQL