Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
barbucosmin1984 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


barbucosmin1984

Inregistrat la: 25 Oct 2013
Offline Ultimul click: Nov 02 2013 03:09 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:PFA - Rent a car

02 November 2013 - 03:09 PM

deci eu sunt PFA dau bon de casa si pt valoarea garantiei ? pe care o incasez de la client?
cand aduce masina si nu are incidente ii returnez banii dar cu ce document ?
ma scad din ce am batut pe casa ? cumva cu dispozitie de plata catre caserie ?
dispozitia de plata o inregistrez la registru de plati si incasari?
lamuritima

In topicul:Contabilitate PFA

25 October 2013 - 09:01 AM

buna ziua
de curand mi-am deschis PFA neplatitoare de tva avand codul caen 7711 respectiv inchirierea de autoturisme rent a car
va rog sa ma ajutati !!! nu vreau sa gresesc completarea actelor sa iau vreo amenda
cazul meu este urmatorul : cand vine clientul sa inchirieze o masina fac un contract de inchiriere auto ..pana aici cred ca procedez bine
apoi trebuie sa ii tai factura si chitanta respectiva ,

intrebarea mea este : CE SCRIU PE FACTURA LA DENUMIRE PRODUSE SAU SERVICII CA SA FIE CORECT ??

DE EXEMPLU CLIENTUL VA LUA MASINA TIMP DE 3 ZILE CU PRETUL DE 100 RON .PE CONTRACT SCRIU LUCRUL ASTA ( DATA INCHIRIERII XXX DATA RESTITUIRII XXX+ 3 ZILE CUM VOI FACE FACTURA IN CAZUL ASTA ?

VA ROG TARE MULT SA MA AJUTATI

am cumva nevoie de casa de marcat ?

Cometa SQL