Buna ziua,
Am si eu un PFA la inceput de drum si o multime de intrebari fara raspuns.
In mai 2013 m-am inregistrat la finante ca PFA, - profesie liberala psiholog si am primit CIF-ul. Chiria la spatiu am inceput sa o platesc din aprilie 2013 (aveam nevoie de dovada de spatiu sa pot incepe demersurile pentru cabinet). Cabinet Individual de Psihologie -ul am primit hartiile in august 2013. Atunci am mers la finante si am schimbat certificatul din Psiholog XYZ in Cabinet Individual de Psihologie XYZ.
Intrebare 1 - Imi permite legislatia sa decontez chiria din aprilie pana in august (Pe contractul de inchiriere inregistrat la finante scrie la chirias - Cabinet individual de Psihologie XYZ in curs de infiintare, numele si CNP-ul meu).
Intrebare 2 - As putea sa decontez tot felul de cheltuieli legate de infiintare (cursuri la care am fost, tot felul de taxe la Colegiul Psihologilor pe care le-am platit si pentru cabinet si pentru mine ca specialist)? - cand le-am facut nu aveam CUI si apare doar numele si cnp-ulmeu pe chitante
Intrebare 3 - Am achizitionat o baterie de teste (nu puteam sa imi autorizez cabinetul fara ea) - e la fel penumele meu cu cnp factura si chitantele. Am inteles ca pot cumva sa o vand cabinetului cu o dispozitie si sa o trec intr-un registru de inventar? Aveti cumva un model de astfel de dispozitie? La fel am achizitionat si un laptop - factura pe numele meu. La fel se face?
Multumesc anticipat de raspunsuri
AidaZvanciuc
Inregistrat la: 03 Mar 2014Offline Ultimul click: Mar 20 2014 04:51 PM