Buna ziua,
Sunt si eu noua pe aici...de asemenea noua in domeniul contabilitatii si a antreprenoriatului.
Am infiintat o firma,microintreprindere, neplatitoare tva, iar bugetul de inceput este mic si sunt putine operatiuni. Asa ca am hotarat sa tin eu singura contabilitatea, fiind asociat 50%, cel putin pana firma se mai dezvolta putin si imi pot permite un contabil. Dar nu stiu exact cat de avizata sunt eu sa intocmesc actele, avand absolventa unei facultati economice. Pot semna pana la bilant, sau inclusiv bilantul?
In ultimele zile, de cand am inceput sa ma informez, am inteles ca nu este atat de usor precum credeam, dar sper sa reusesc sa inteleg exac pasii care trebuie facuti de la infiintare si sa stiu exact ce trebuie facut luna de luna...Momentan sunt tare dezorientata...:(
Orice sfat ma poate ajuta.
Va multumesc,
ana_manea87
Inregistrat la: 12 Mar 2014Offline Ultimul click: Mar 13 2014 05:03 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
