Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Aoraki - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Aoraki

Inregistrat la: 04 May 2014
Offline Ultimul click: May 06 2014 10:12 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:alte registre I.I.

04 May 2014 - 01:19 PM

Buna ziua,

Am infiintat de curand o II si de la ANAF mi s-a spus ca pe langa RJIP, RI, RUC trebuie sa mai completez si jurnalele de vanzari si cumparari. Mentionez ca II-ul este neplatitor de TVA.
Atasez modelele de registre de pe siteul ANAF care mi s-a indicat sa le folosesc si va rog daca imi poate da cineva un exemplu concret cum sa le completez (sa presupunem ca am cumparat un produs in valoare de 100 lei TVA inclus - furnozorul este un SRL platitor de TVA- si am vandut acelasi produs la un pret de 120 lei [ii neplatitor TVA]).

Multumesc,
Numai bine!

In topicul:contabilitate I.I. - magazin second hand

04 May 2014 - 12:57 PM

Buna ziua,

Am infiintat de curand o II cu obiect de activitate Comert prin Internet si v-as ruga sa-mi oferiti rapsuns ptr cateva neclaritati inainte de a incepe sa functionam efectiv.
In principiu produsele (articole sportive) vor fi livrate clientului (persoana fizica sau persoana juridica) prin curier, insotite de factura emisa de catre noi si chitanta emisa de curier privind incasarea contravalorii produsului.

In situatia in care am dori sa inmanam personal produsele clientului cum ar trebui sa procedam? (mentionam ca nu detinem un punct de lucru, ci numai sediu profesional)
- client persoana fizica: factura + chitanta / factura + bon fiscal etc. (intreb acest lucru deoarece pe Internet am citit ca ar fi necesar sa detin casa de marcat, insa am un contraexemplu practic si anume atunci cand am cumparat produse de la o II si ne-au fost livrate personal am primit factura + chitanta)?
- client persoana juridica: factura + chitanta?

Multumim,
O zi frumoasa!

Cometa SQL