Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
voicualinacosmina - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


voicualinacosmina

Inregistrat la: 04 Jul 2014
Offline Ultimul click: Jul 07 2014 11:26 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:amortizare mijloace fixe la institutii publice

04 July 2014 - 08:46 AM

Buna ziua
Avem si noi o speta
S-a demarat procedura de cerere de oferta cu etapa de licitatie electronica pentru achizitie proiector
In fundamentarea facuta catre ordonatorul de credite si in fisa obiectiv trimisa s-a specificat numai achizitie proiector
Cand s-a facut caietul de sarcini s-a specificat ca proiectorul sa fie echipat cu cleme, lampa si cutie transport. Cand s-au primit ofertele un furnizor a dat valoare separata accesoriilor. I s-au cerut lamuriri ce este cu acele accesorii si a spus ca sunt accesoriile cerute de noi carora le-a dat valoare separata dar ca nu este nici o problema si ca le baga in pretul proiectoarelor cum se cere in caietul de sarcini. Sefa contabila face o sesizare cum ca cutiile de protectie transport au o valoare prea mare si sunt mijloace fixe sau obiecte de inventar. Se organizeaza licitatia electronica si castigatorul are un pret sub 80% si legea ne obliga sa cererem l;amuriri privind modul de stabilire a pretului. Ofertantul ne transmite oferta de la partenerul extern pentru a vedea cu cat achizitioneaza produsul si pe oferta apare proiector cu un pret si cutiile protectie transport cu alt pret (rezulta un prtet de mijloc fix). Factura pe care o primim de la ofertant va avea o singura pozitie - proiector(in pretul fiind incluse toate accesoriile si serviciile de instalare si punere in functiune). Acum doamna sef contabil vrea anularea procedurii (lucru imposibil de realizat) deoarece spune ca nu poate introduce in institutie un bun pe care nu-l poate inregistra cu valoare si anume cutiile de protectie care apar cu pretul in proiector. Mai spune ca ascundem un mijloc fix in alt mijloc fix si ca nu e corect. Eu cred ca in institutie intra un bun cu o valoare, bun echipat cu diverse accesorii. Accesoriile apar in fisa tehnica, ca doar de accea proiectorul este mai scump ca are mai multe accesorii.
Procedura este incheiata, a fost declarat castigatorul, acesta urmand sa vina sa incheiem contractul conform ofertei tehnice si financiare transmise si acceptate.
Cum trebuie sa procedeze doamna contabil sef pentru a inregistra produsele?

Cometa SQL