Buna ziua,
Am intentia de a infiinta un PFA (contabilitate in regim real) ce-si va desfasura activitatea pe internet si ma blochez la partea de contabilitate.
"Afacerea" mea consta in a retine un comision de fiecare data fix in urma unei colaborari intre un ofertant si un beneficiar - eu avand rol de a retine banii pana cand e gata serviciul. Platforma ce reau sa o creez e foarte complexa, dar principiul cam acesta ar fi. Platile se vor face doar prin cont bancar.
Pentru asta inteleg ca trebuie sa completez in registrul de plati si incasari fiecare transfer pe care eu il primesc in contul meu bancar in functie de extrasul de cont si nu este nevoie de a completa facturi sau de a scoate bonuri de casa.
Dar nu stiu daca am nevoie si de alte formulare ce vor trebui completate cum ar fi registrul pentru inventar ?!
Ma puteti ajuta cu mai multe sfaturi pentru o mai buna contabilizare. Caut de ceva vreme raspunsuri, dar imi este greu sa le gasesc pe cele bune de fiecare data.
Stiti si daca la infiintarea unui PFA exista reduceri pentu Studenti ?
Multumesc.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: aawee
Community Stats
- Grup: Nou venit
- Postari: 7 (0 pe zi)
- Cel mai activ in: ALTE PROBLEME CONTABILE (3 postari)
- Vizualizari: 2963
- Titlu User Nou
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
aawee nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Topicele mele
Contabilitate afacere pe internet cu venituri in cont bancar
12 February 2015 - 04:53 PM
Administrare afacere online-plata prin card bancar
16 January 2015 - 02:30 PM
Buna ziua,
Sunt student si de ceva timp ma documentez despre administrarea unei afaceri pe internet cat mai legal posibil.
Proiectul meu este de a crea un website unde eu sa fiu intermediar intre doua persoane (un ofertant si un cumparator), rolul meu, fiind de a pastra banii aferenti serviciului respectiv pana cand cumparatorul este multumit. Un comision din suma respectiva fiind pastrata de mine.
Platile se vor face prin card bancar, serviciu oferit de un intermediar- X, acesta lucrand doar cu SRL/PFA.
Tatal meu detine deja un SRL(comert cu amanuntul), nefiind platitor de TVA si m-am gandit ca prin adaugarea unui cod CAEN as putea activa legal si pe internet cu proiectul meu. Dar totodata apar si probleme de contabilitate - am citit ca nu este necesara trecerea prin casa de marcat a incasarilor ce sunt facute prin card bancar, un extras de cont lunar fiind suficient. Totusi, daca intermediarul X face decontarea in contul bancar al firmei mele odata la 10 zile, fiind o singura suma,o singura tranzactie nu voi putea face dovada ca am avut mai mult de 1 serviciu comandat, eu totodata fiind nevoit sa fac din respectiva suma mai multe plati catre celor ce au completat servicii catre cumparatorii de pe website-ul meu.
Mic rezumat :) :
1. Ce cod CAEN trebuie atasat la SRL existent pentru activitatea ce doresc sa o desfasor eu ? "Comert cu amanuntul in mediu online", nu prea se potriveste.
2. Cum as putea gestiona cat mai corect veniturile tinand cont si ca suma de bani colectata de la membrii website-ului este trimisa odata la 10 zile spre contul meu, iar eu la randul meu trebuie sa o impart la mai multi membri, eu ramanand in final doar cu-comisionul serviciilor in cont ?
Eu ma gandisem ca intermediarul X sa-mi deconteze suma intr-un cont personal, iar eu in urma platilor catre clienti sa trimit ce ramane(comsionul meu) in contul bancar al firmei. Doar ca taxele de transfer al banilor ar fi prea multe si nici nu stiu cat de legal ar fi ca Fiscul sa vada ca veniturile vin dintr-un singur cont, fiind trecut tot pe numele cuiva din familie.
Va multumesc mult pentru atentie si posibile lamuriri !
Sunt student si de ceva timp ma documentez despre administrarea unei afaceri pe internet cat mai legal posibil.
Proiectul meu este de a crea un website unde eu sa fiu intermediar intre doua persoane (un ofertant si un cumparator), rolul meu, fiind de a pastra banii aferenti serviciului respectiv pana cand cumparatorul este multumit. Un comision din suma respectiva fiind pastrata de mine.
Platile se vor face prin card bancar, serviciu oferit de un intermediar- X, acesta lucrand doar cu SRL/PFA.
Tatal meu detine deja un SRL(comert cu amanuntul), nefiind platitor de TVA si m-am gandit ca prin adaugarea unui cod CAEN as putea activa legal si pe internet cu proiectul meu. Dar totodata apar si probleme de contabilitate - am citit ca nu este necesara trecerea prin casa de marcat a incasarilor ce sunt facute prin card bancar, un extras de cont lunar fiind suficient. Totusi, daca intermediarul X face decontarea in contul bancar al firmei mele odata la 10 zile, fiind o singura suma,o singura tranzactie nu voi putea face dovada ca am avut mai mult de 1 serviciu comandat, eu totodata fiind nevoit sa fac din respectiva suma mai multe plati catre celor ce au completat servicii catre cumparatorii de pe website-ul meu.
Mic rezumat :) :
1. Ce cod CAEN trebuie atasat la SRL existent pentru activitatea ce doresc sa o desfasor eu ? "Comert cu amanuntul in mediu online", nu prea se potriveste.
2. Cum as putea gestiona cat mai corect veniturile tinand cont si ca suma de bani colectata de la membrii website-ului este trimisa odata la 10 zile spre contul meu, iar eu la randul meu trebuie sa o impart la mai multi membri, eu ramanand in final doar cu-comisionul serviciilor in cont ?
Eu ma gandisem ca intermediarul X sa-mi deconteze suma intr-un cont personal, iar eu in urma platilor catre clienti sa trimit ce ramane(comsionul meu) in contul bancar al firmei. Doar ca taxele de transfer al banilor ar fi prea multe si nici nu stiu cat de legal ar fi ca Fiscul sa vada ca veniturile vin dintr-un singur cont, fiind trecut tot pe numele cuiva din familie.
Va multumesc mult pentru atentie si posibile lamuriri !
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: aawee
- Regulament



Find content
Afisare istoric nume
