Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
tzu83 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


tzu83

Inregistrat la: 14 Apr 2015
Offline Ultimul click: May 12 2015 08:58 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:Registrul de casa

11 May 2015 - 04:15 PM

Buna ziua!
Stiu ca s-a mai discutat pe acest aspect, dar revin cu el, deoarece intalnesc raspunsuri diferite, ambele sustinunte de o lege citata.
Se spune, fie ca trebuie sa existe registre de casa pentru fiecare punct de lucru, fie ca existenta registrelor la fiecare pc de lucru este optionala:
Potrivit prevederilor art. 5 alin. 8 din OG 15/1996 privind intarirea disciplinei financiar-valutare si pct. 9 din Normele metodologice aprobate prin HG 2185/2004, subunitatile economice ale persoanelor juridice, respectiv sucursale, filiale, agentii si puncte de lucru prevazute in actul constitutiv, care au deschis cont intr-o societate comerciala bancara si casierie proprie, aplica individual prevederile referitoare la respectarea plafoanelor de incasari si plati in numerar. Din aceste prevederi se prezuma ca in situatia in care aveti cont deschis si casierie proprie (cu o persoana angajata cu atributii de casier) pentru punctele de lucru respective, se va intocmi registrul de casa de catre persona care are calitatea de casier, chiar daca la punctul de lucru inregistrati numai incasari.


Un SRL cu doua puncte de lucru (magazine comert cu amanuntul), diferite de sediu social (la sediu social nu se desfasoara activitate), in conditiile in care punctele de lucru au casa de marcat fiecare, dar nu au conturi la banca diferit de cel al sediului social ( firma are un singur cont bancar), trebuie tinut un singur registru de casa sau trebuie tinut pentru fiecare punct de lucru cate un registru de casa separat? Legea permite sau obliga, in coditiile acestea, existenta mai multor registre de casa?
Apoi, nirurile cat timp trebuie sa fie tinute in magazin, de exemplu: daca azi am primit un produs si tot azi l-am vandut, pot sa retrag nirul din magazin?
Multumesc frumos!

Cometa SQL