Pe mail mi-au raspuns ca nu e nici o problema ca nu am cod de TVA si ca platile se pot face incontinuare.
Mereu dau raspunsuri evazive, nu am nici cea mai mica idee despre cum isi trec ei banii in contabilitate, la mine in cont ajung cu "payment for sept/oct/<luna> si <numele meu ca beneficiar>", deasemenea nu imi dau nici un fel de invoice.
Sunt mai sperios de felul meu si m-am uitat inca o data pe detaliile contului online la ei si detaliile pe care le-am dat sunt:
- business name: am completat numele meu
- adresa: adresa mea
- contact person: din nou numele meu
- beneficiary name: numele meu din nou
- iban acount(iban-ul meu personal, aveau si varianta cu paypal dar mi s-a parut mai simplu iban)
Cred ca trebuia sa fi lasat "business name" necompletat, am o mare sperietura cu asta, sa nu cumva sa imi zica ca am scris o "firma fantoma".
Probabil ca ar fi diferenta intre persoana si firma: la persoane poate este vreun impozit la sursa ptr statul elvetian.
Ce probleme as putea avea dc ei au inregistrat plata ca fiind catre o firma?
lawcomp
Inregistrat la: 19 Aug 2015Offline Ultimul click: Aug 25 2015 09:49 PM