Buna ziua,
Mi-am infiintat de curand un SRL-D impreuna cu un coleg, iar pentru ultimul proiect pe care l-am desfasurat a trebuit sa inchiriem echipament de la o PFA.
Fiind totul pe ultima suta de metri, cel care ne-a inchiriat ne-a spus ca ne va trimite o factura a doua zi, deoarece se grabea, insa avea nevoie sa ii transferam 70% din suma in acel moment pentru a ne da echipamentul.
Fiind grabiti colegul meu a facut tranzactia, insa factura nu ne-a mai trimis-o. Intr-adevar, nu i-am mai dat ultima parte din suma datorata, insa acum am ramas cu un transfer bancar pe care nu avem cum sa il motivam dpdv contabil...si este si o suma mare (2000 eur).
Ma poate ajuta cineva cu o solutie?Ce am putea face in aceasta situatie? L-am sunat deja de sute de ori pe respectivul furnizor si nu ne mai raspunde... Sau daca nu o solutie macar cateva informatii cu privire la ce ne-am putea astepta in cazul unui control...
Multumesc frumos!
srld
Inregistrat la: 20 Aug 2015Offline Ultimul click: Sep 16 2015 06:42 PM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
