buna ziua. va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea situatie. detin un pfa ( neplatitior de tva) cu obiect de activitate vanzare carti, pe care doresc sa il inchid. din stocul ramas, avand in vedere ca unele din carti sunt scoase din uz, de ex manuale scolare care nu se mai folosesc, m-am gandit sa le donez la o bibiloteca sau sa le dau la maculatura spre casare, dar in acest caz cum fac scaderea din gestiune ? ce documente ar trebui sa intocmesc si sa primesc in acest caz ? de la societatea care se ocupa cu maculatura mi s-a spus ca primesc un bon cu nr de kg hartie pe care am dat-o. e corect sa trec acest bon in evidentele contabile atata timp cat nu are o valoare clara inscrisa pe el si eu nu incasez nimic ? este necesar sa fac micsorare de pret pana la pretul de achizitie pentru aceste carti date spre casare?
in alta odine de idei, pot vinde tot stocul de marfa ramas cu reducere de pret pana la pretul de achizitie?
multumesc anticipat. o zi buna!
neagu ana maria
Inregistrat la: 26 Jan 2016Offline Ultimul click: Mar 09 2016 08:51 PM