Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
inrab - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


inrab

Inregistrat la: 19 Dec 2016
Offline Ultimul click: Jan 03 2017 08:32 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:achizitie UE

19 December 2016 - 10:59 AM

Buna ziua,

Am fost la ANAF ca sa lamuresc despre facturare in UE, si binenteles cu scopul de ma inregistra in ROI, dar mi-au "trimis" acasa, ca ROI dispare din 2017. E bine asa :) dar am intrebat ca daca vreau sa facturez afara (in Ungaria la o firma platitor TVA) mai trebuie sa cer cod TVA, si devin platitor TVA ? au spus ca da, si ca trebuie sa platesc TVA pentru sumele facturate afara, DACA firma din Uniune este platitor TVA. O alta sursa mi-a spus ca trebuie sa am cod TVA, dar NU PUN TVA pe suma facturata afara in UE. Doresc o lamurire ...

Revenind la intrebarea mea cea mai importanta :

- eu fiind angajat cu norma intreaga la Firma X plus mai si facturez la firma aceasta 80h/luna prin PFA, in acest fel am ceva restrictii la PFA ? adica un plafon de maximum ore ce pot factura pe luna ? mai doresc sa facturez si afara in UE, si nu stiu cum sa rezolv...

Acuma niste intrebari strict PFA management :

- trebuie completat pe parcurs un registru de incasari si plati ?
- ce se completeze in acest registru ?
- mai trebuie facut ceva "contabilitate" in afara de acest registru ?
-Cineva mi-a spus ca defapt trebuie "registru de control" ce se cere de la finante

Multumesc foarte mult pentru ajutor

Cometa SQL