Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Tavi.S - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Tavi.S

Inregistrat la: 08 Feb 2017
Offline Ultimul click: Aug 31 2017 07:55 AM
-----

Topicele mele

Stabilirea perioadei amortizare autovehicul SH

31 July 2017 - 10:11 AM

Bună ziua,

Care este perioada minimă de amortizare (presupunând că nu depășesc limita de amortizare lunară de 1.500 lei) aferentă unei motociclete cu prima înmatriculare efectuată în aprilie 2011? (în Marea Britanie, dacă are vreo relevanță)

Din ce am reușit eu să pricep din hățișul de reglementări este faptul că, luând în considerare că durata normală de funcționare de 6 ani a expirat, durata normală de funcționare ar trebui stabilită de către o comisie tehnică sau de către un expert tehnic independent.

Ce presupune această operațiune în concret și ce costuri implică??

Cheltuieli deductibile - card de cumparaturi

09 February 2017 - 10:28 AM

Bună ziua,

În speranța că nu va fi considerată o chestiune puerilă, aș dori să vă adresez o întrebare din postura de profan în ale contabilității.

Totuși, înainte de asta, voi prezenta foarte pe scurt situația de fapt.

1) Sunt supus impozitării pe venit cf. Titlului IV, Cap. 1 și 2 din Codul fiscal.
2) După am parcurs formalitățile autorizării exercitării profesiei, am achiziționat un laptop, în scopul de a-l folosi pentru desfășurarea activității independente, utilizând ca metodă de plată cardul de cumpăraturi al unui prieten apropiat, urmând ca după atribuirea C.I.F.-ului să solicit refacturarea în scopul deducerii cheltuielii.
3) Ulterior obținerii C.I.F.-ului, m-am adresat magazinului de la care am cumpărat laptopul pentru a solicita refacturarea, unde am fost informat că operațiunea poate fi realizată, însă nu îmi va fi utilă din punct de vedere contabil întrucât nu voi putea justifica efectuarea plății.
4) Sunt conștient că voi avea nevoie de serviciile unui contabil, dar, având în vedere faptul că există un termen limită până la care magazinul poate efectua refacturarea, doresc să știu dacă are rost demersul meu.

Acestea fiind spuse, există vreo modalitate prin care îmi pot deduce cheltuiala reprezentată de achiziționarea laptopului?

Mulțumesc pentru timpul acordat!

Cometa SQL