Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
adrian12345 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


adrian12345

Inregistrat la: 21 Mar 2017
Offline Ultimul click: Apr 13 2017 07:08 AM
-----

Topicele mele

note intrare receptie si constatare diferente

21 March 2017 - 11:53 AM

buna ziua,
va rog sa imi spuneti unde gasesc ultimele reglementari in ceea ce priveste completarea corecta a notei de intrare receptie si constatare de diferente ptr institutiile publice

vreau sa stiu ( nu sunt contabil) daca la completarea notei de receptie si constatare de diferente in cazul achizitiei unor bunuri la institutia publica ( neplatitoare de TVA) la rubrica "pret unitar" se completeaza pretul (din fatura ) cu TVA (determinat cu socotitorul) sau pretul unitar fara TVA asa cum apare in factura.

am observat ca : la achizitia unui produs P cu pret unitar de 46,44 lei
la 2 bucati cumparate valoarea totala este 92,88 lei
TVA la valoare totala este 17,65 lei
toate OK pana aici
dar daca in NRCD trebuie introduse produsele cu pret unitar inclusiv TVA cand se introduce pret unitar pe buc cu tva rezulta 46,44x 1,19= 55,2636 rotunjit trebuie scris 55,26 lei; dar la 2 bucati va rezulta 110,52 lei iar din factura care este cu 2 zecimale rezulta o valoare totala 110,53 lei . Cum se rezolva aceasta problema? cine? cel care intocmeste NRCD sau contabilitatea? asta numai daca in NRCD s-ar inregistra pretul cu TVA

dar dupa mine ( un novice) in NRCD ar trerbui trecut pretul unitar fara TVA iar restul bucatariei trebuie sa rezolve Contabilitatea in ceea ce priveste TVA.

multumesc anticipat pentru raspunsuri

Cometa SQL