Buna ziua. Sunt nou pe acest forum si nou in lumea antreprenoriatului. In curand urmeaza sa am o campanie de crowdfunding in care-mi voi vinde produsul care face parte din categoria tehnologie. Daca voi avea succes, va trebui sa livrez aceste produse pe tot globul, conform locatiei cumparatorului (persoanei fizice). Intrebarile mele sunt:
1) Ca si noua SRL, sunt neplatitor de TVA. Eu cand import piesele, platesc TVA dar si taxe vamale. Daca acei oameni mi-au platit in avans produsul si transportul, cum voi trimite coletul spre exemplu in Australia? Completand o factura proforma pentru scopuri necomerciale in care sa declar valoarea totala a coletului? Iar la trimitere, cum pot declara ca toate taxele vamale si TVA-ul sa-l plateasca destinatarul? Iar pentru o presiune mai mica financiara asupra cumparatorului, pot declara pe factura o valoare mai mica a coletului decat mi-a fost platit in decursul campaniei? (Asta ar duce la taxe vamale si TVA de paltit mai mic).
Imi cer scuze caci m-am exprimat neclar. Deocamdata incerc sa fac ordine in capul meu ca-i o totala dezordine. Asa e la inceput......Am o multime de intrebari si m-ar ajuta mult experienta celorlalti.
CIPA2
Inregistrat la: 09 Apr 2017Offline Ultimul click: Apr 10 2017 05:46 PM