Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Pricop Ramona - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Pricop Ramona

Inregistrat la: 22 Sep 2017
Offline Ultimul click: Oct 02 2017 11:18 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:firma inactiva

22 September 2017 - 01:17 PM

Bună ziua!
Îmi cer scuze dacă am postat întrebarea în topicul greșit.
Am și eu o întrebare. :biggrin2:
Există un srl înregistrat la Reg. Comertului fără activitate și depusă declarație 100(dacă nu greșesc) pentru trim. II, pe 0. Pentru a începe activitatea sunt necesare achizitia de materiale pentru amenajarea spațiului de lucru.
ÎNTREBAREA: Aceste facturi se pot înregistra în contabilitate după ce srl-ul devine activ (adică după ce declar eu ca mi-am început activitatea) ?
Multumesc frumos!
O zi frumoasă!

Cometa SQL