Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Sederato - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Sederato

Inregistrat la: 16 Jan 2018
Offline Ultimul click: Jan 18 2018 01:48 PM
-----

Topicele mele

Modalitate de plata batuta gresit

16 January 2018 - 02:06 PM

Buna ziua,

Au existat multe situatii in care atunci cand operatoarea casei de marcat emite bon, sa selecteze gresit modalitatea de plata. Spre exemplu, clientul plateste cu cardul, dar operatoarea emite bon fiscal CU PLATA CASH. Astfel, in casa de marcat noi ramanem cu suma platita DE FAPT PRIN POS, in minus.
Cum se corecteaza? Ce documente trebuie intocmite? (precizez ca nu cunoastem identitatea clientului astfel incat sa anulam bonul gresit, sa emitem bonul corect si sa i-l inmanam)

Se mai intampla si sa fie pur si simplu batut gresit un bon. Ce modalitati de anulare exista?

Multumesc

Cometa SQL