Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Dumitru Chisinau - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Dumitru Chisinau

Inregistrat la: 02 Oct 2018
Offline Ultimul click: Oct 04 2018 12:30 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Comert international (dropshipping)

03 October 2018 - 04:03 PM

Multumim pentru raspuns...
Am inteles totul in cazul a 3 companii...
Dar daca cumparatorul final este PF din Germania, sa intelegem ca TVA trebuie sa achita compania RO?
Corect am inteles?

In topicul:Comert international (dropshipping)

02 October 2018 - 03:52 PM

Buna ziua,
Nu cunosc daca este plasat corect topicul. Imi cer scuze.
Sunt cetatean al Republicii Moldova, doresc sa infiintez o companie de tip dropshipping in Romania.
Dar au aparut neclaritati in privinta la TVA intracomunitar.
Situatia este in felul urmator:
Doresc sa infiintez o companie in Romania, online comercializare a produselor, produsele sunt achitate de companie Romania catre Spania, produsele vor fi vindute in UE.

Exemplu client - persoana fizica din Germania achita pentru produs companiei din Romania, compania Romana face comanda catre compania din Spania, care la urma ei inpacheteaza si expediaza produs catre clientul din Germania.
Compania Spaniola elibereaza facturi fara TVA catre companiei din Romania doar in cazul cind compania este detinator de TVA intracomunitar...
Neclaritatile sunt urmatoarele:
1. Cine va achita pina la urma TVA intracomunitar?
2. Daca produsul nu ajunge in Romania, TVA se ramburseaza?
3. Cit timp dureaza primirea codului TVA intracomunitar? Sunt cerinte speciale?

La companiile care se ocupa de inregistrare a firmei, nu cunosc aceste neclaretati, ei spun sa ne adresam contabilului nostru pe care la moment nul avem.
Vom fi foarte recunoscatori pentru raspuns.

Multumesc anticipat.

Cometa SQL